10 طرح راهداری در تالش به بهره برداری رسید


10 طرح راهداری در تالش به بهره برداری رسید

آستارا - ایرنا - 10 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای بمناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و محلی در شهرستان تالش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تالش روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: طرح های حمل و نقل جاده ای به صورت تجمیعی به بهره برداری می رسد و شامل روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی کنده سر به هنده کران، خطبه سرا به شامیلرزان و جاده های گیسوم و اسالم به خلخال است.

سید عیسی مهدوی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها ۷۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده و زمینه تردد آسان، سریع و راحت اهالی منطقه را فراهم کرده است.

وی افزود: راه امن از زیرساخت های توسعه محسوب می شود و برای توسعه همه جانبه روستاها و تامین رفاه حال روستانشینان عزیز، باید زیرساخت ها و بسترهای آبادانی مناطق روستایی بیش از گذشته فراهم شود.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمتگزاری به مردم را بالاترین جایگاه مدیران و مسئولان در نظام اسلامی دانست و بر بکارگیری همه امکانات برای خدمت به مردم تالش تاکید کرد.

هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات