چرا باید از مرکز تماس و کال سنتر ایرانی استفاده کنیم؟


چرا باید از مرکز تماس و کال سنتر ایرانی استفاده کنیم؟

امروزه نرم‌افزارهای مرکز تماس زیادی در دنیا تولید و توسعه یافته‌اند و بعضا به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. اما چرا باید از مرکز تماس ایرانی استفاده کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نسیم تلکام، بطور کلی در چند ساله گذشته شرکت‌های ایرانی خصوصا شرکت‌های دانش بنیان توانسته‌اند نرم افزارهایی با استانداردهای جهانی ارائه دهند. لذا با توجه به دانش بومی موجود در این حوزه خرید یا استفاده از نرم افزارهای خارجی بسیار کمرنگ شده است. مشکلات پرداخت ارزی، هزینه های تمام شده، پشتیبانی مورد انتظار از مهم مشکلات استفاده از نرم‌افزارهای خارجی می‌باشد.

مرکز تماس یا کال سنتر چیست؟

مرکز تماس در واقع یک شبکه بزرگ و گسترده از تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری است که به واسطه ارتباطاتی که دارد می‌تواند مدیریت واحدی را بوجود آورد. بدین ترتیب مشترکین یا مخاطبین یک کسب و کار می توانند با استفاده از تماس تلفنی مشکلات، سوالات و موارد خود را با مرکز پاسخگویی در میان بگذارند و پیگیری کنند. اپراتورها به عنوان یکی از المان‌های تاثیرگذار در هر مرکز تماس می‌توانند بسیاری از فعالیت‌ها را انجام داده و اطلاعات لازم را از سیستم دریافت کنند و در سیستم وارد کنند.

چرا باید مرکز تماس داشت؟

راه اندازی مرکز تماس و یا همان کال سنتر امروزه به یکی از نیازها و ملزومات جدی شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است.

به عنوان مثال برای مطرح کردن مشکلات و یا نیازمندی‌ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) و یا کاربران داخلی سازمان می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین راه اندازی مرکز تماس یا کال سنتر (Call Center) و مرکز پاسخگویی به مشتریان ضرورت پیدا می‌کند.

مرکز تماس چگونه می‌تواند به فروش در کسب و کار شما کمک کند؟

چرا باید از مرکز تماس و کال سنتر ایرانی استفاده کنیم؟

امروزه بازاریابی در جهتی پیش می‌رود که داشتن یک سامانه جامع و هدفمند برای افزایش فروش یک مجموعه، می تواند بسیار موثر واقع شود. مرکز تماس می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به کسب و کارها نماید.

نظارت دقیق بر شاخص‌های عملکرد کیفی، شناسایی سریع و منظم نیازهای مشتریان و ارائه پاسخ مناسب از طریق منشی گویا تلفنی یا IVR، امکان آموزش سازماندهی شده به اپراتورها در کمترین زمان به دلیل امکان استفاده آسان از مرکز تماس، ایجاد هماهنگی، یکپارچگی بیشتر و تعامل بهتر با مشتریان به دلیل بهره‌مندی از یک نمای مشترک و یکنواخت از اطلاعات مشتری، استفاده از بسته تماس خروجی منشی مجازی به جای روش‌های سنتی بازاریابی تلفنی، به دست آوردن یک پایگاه اطلاعاتی مفید از مشتریان و ارتقا توانایی بررسی بازار هدف، می‌تواند بخشی از تاثیر به سزای یک مرکز تماس خوب برای افزایش فروش باشد.

چرا باید از مرکز تماس ایرانی استفاده کنم؟

با توجه به اینکه در سالیان گذشته دانش این حوزه در کشور بسیار پیشرفت داشته است نرم‌افزارهایی طراحی شده‌اند که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند و مهمتر اینکه پشتیبانی این نرم‌افزارها و سرویس‌ها در داخل کشور انجام می‌شود که باعث می‌شود در زمان و هزینه صرفه‌جویی بسیار زیادی شود.

تولید کننده مرکز تماس ایرانی در کشور کیست؟

چرا باید از مرکز تماس و کال سنتر ایرانی استفاده کنیم؟

شرکت دانش بنیان نسیم ارتباط آینده با نام تجاری نسیم تلکام با هدف ارائه محصولات و راهکارهای حوزه VoIP و شبکه‌های NGN/IMS شروع به فعالیت کرد و در همین راستا محصولاتی از جمله SBC، سوئیچ‌های پرظرفیت مخابراتی، مرکز تماس (Call Center)، مرکز تلفن (IP-PBX) و … را طراحی و تولید کرد و خدماتی از جمله راه‌اندازی مراکز تلفن تحت شبکه، برگزاری دوره‌های آموزشی، پژوهش و مشاوره و همکاری فنی و تجاری با FCP, MVNO و MNOها را در کارنامه خود دارد.

اینک این مجموعه‌ای جوان و فعال با یاری خداوند متعال، با تکیه بر دانش بومی و اعتماد به توان داخلی توانسته در مدت کوتاهی با معرفی خود به عنوان شرکت دانش بنیان به مشتریان، خدماتی منطبق بر نیاز آنها ارائه دهد. تاکنون چندین شرکت داخلی و خارجی به این مجموعه اعتماد کرده و مشاوره و راهکارهای نسیم تلکام را برای بهبود کسب و کار انتخاب کرده‌اند.

مزایای نسیم تلکام چیست؟

ساخت ایران

بروز بودن خدمات و سرویس‌ها

سرویس‌های ارزش افزوده متنوع

دارای تاییدیه‌های لازم

شرکت دانش بنیان

پشتیبانی بر روی تمامی خدمات

پایداری بالای محصولات

رضایت چند ده کارفرما

چرا مرکز تماس نسیم تلکام را انتخاب کنیم؟

چرا باید از مرکز تماس و کال سنتر ایرانی استفاده کنیم؟

مرکز تماس یا کال سنتر به عنوان اولین محصول نسیم تلکام هم اکنون پاسخگوی چند ده مرکز اتفاقاتی (اتفاقات برق، آب، گاز و …)، سازمان و ارگان و همچنین شرکت‌های خصوصی است و با شناخت کامل نیازهای کال سنتری راهکاری کامل و جامع ارائه کرده است.

مجموعه زیادی از جمله بانک صادرات، تامین اجتماعی، کارخانجات ایران خودرو، الکترواستیل و ...، مراکز اتفاقات برق و آب اکثر مناطق کشور، بیمارستان‌های بزرگی از جمله بیمارستان رضوی و بیمارستان امام رضا (ع)، دانشگاه بزرگی همچون جهاد دانشگاهی، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و ... و همچنین کسب و کارهای آنلاین بزرگی چون اقامت ۲۴، شرکت رهبال و ... هم اکنون از نرم افزار ایرانی نسیم تلکام استفاده می‌کنند.

قابلیت‌های شاخص کال سنتر نسیم تلکام چیست؟

پایداری بالا

تنظیم آسان

امنیت بالا

پشتیبانی از تماس زیاد

مستندات کامل

ارتباطات یکپارچه

گزارشات کامل

وب سرویس جامع

پشتیبانی قوی

توسعه پذیری بالا

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نسیم تلکام به آدرس www.NasimTelecom.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها