استقبال از برنامه های اوقات فراغت مسجد الرضا (ع)


استقبال از برنامه های اوقات فراغت مسجد الرضا (ع)

خرم با اشاره به اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت به همت کانون «شهید حاج آزاد خشنود» در مسجد الرضا (ع) روستای کوهنجان شهرستان سروستان، گفت: در گروه سنی چهار تا 12 سال از کلاس ها استقبال خوبی شده است.

«اعظم خرم» ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت فصل تابستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با شروع فصل تابستان برنامه ریزی اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت و ثبت نام کلاس های تابستانه کانون «شهید حاج آزاد خشنود» تا آخر تیرماه انجام شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «شهید حاج آزاد خشنود» روستای «کوهنجان» سروستان، هدف از اجرای برنامه ها را غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست و افزود: در گروه سنی چهار تا 12 سال از کلاس ها استقبال خوبی شده است که برنامه هایی نیز برای والدین تدارک دیده شد.

وی ضمن تشریح برنامه ها، ادامه داد: از برنامه های درنظر گرفته شده در تابستان امسال می توان به حلقه های معرفتی و تربیتی، کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، وضو،ت صحیح اذکار و احکام نماز، قصه گویی و قصه های نمایشی اشاره کرد.

خرم با تاکید بر اینکه این برنامه های تحت نظارت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برنامه هایی نظیر بازی و سرگرمی های شاد و مفرح، آموزش نقاشی و کاردستی، برنامه های تفریحی و اردویی (سینما، استخر و بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی نیز در تابستان امسال برای اعضای کانون اجرا شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «شهید حاج آزاد خشنود» روستای کوهنجان یادآور شد: زمان برگزاری کلاس ها روز های زوج، راس ساعت 18 و 45 دقیقه در مسجدالرضا (ع) کوهنجان است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!