دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب


دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب

دسته: اسلاماین سلسله که نوشتۀ مولوی عبدالهادی مجاهد بوده در برگیرندۀ موضوعاتی است که در آن از چگونگی جنگ فکری، عقیدتی، اخ...

این سلسله که نوشتۀ مولوی عبدالهادی مجاهد بوده در برگیرندۀ موضوعاتی است که در آن از چگونگی جنگ فکری، عقیدتی، اخلاقی و فرهنگی غرب در قبال جنگ نظامی سخن زده شده است.
به همین منوال موضوعات این کتاب (دانستیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب) را وسیلۀ شناخت طرح ها و پلان های شوم فکری دشمنان اسلام در مقابل مسلمانان دانسته؛ امیدواریم فرزندان دلسوز و دردمند ملت آنرا به دقت مطالعه نموده و در روشنی آن در برابر افکار وارداتی، اشخاص دخیل، گروه های فکری منحرف و احزاب بیگانه پرور موقف مناسب اتخاذ نمایند.
مخاطب این سلسله (دانستیهای ازفکر اسلامی در جنگ فکری با غرب) همۀ ملت مؤمن است، ولی از معلمان مکاتب، مدرسان مدارس دینی، امامان و خطیبان مساجد، استادان و محصلان دانشگاهها، شاگردان مدارس و مکاتب، مجاهدین راه الله جل جلاله، اصحاب فکر واهل نظر به طور خاص آرزوی خواندن این کتاب را داریم. زیرا همینها محافظ و مدافع دین، ایمان، عقیده، اخلاق، تمدن و ارزشهای ملی و تاریخی در جامعه هستند.
اگر همین اشخاص با دین، ملت، ووطن خود وفادار باشند، همۀ افراد ملت زندگی شان را در آزادی، سربلندی وعزت بسر میبرند. و برعکس آن اگر خدا ناخواسته همینها شکار افکار، نظریات، عقاید وفرهنگ بیگانه گان شوند، همۀ ملت توسط آنها به ذلت اجتماعی و بدبختی مواجه خواهد شد.
آرزوی ما از قیادت جهاد و از استادان مدارس، مکاتب و دانشگاه ها اینست که مجاهدین، شاگردان، و جوانان نسل نوین را به خواندن این موضوعات توصیۀ جدی نمایند، تا در مقابل دشمنانیکه پلانهای خطرناکی دارند، جهاد و مبارزۀ آگاهانه نمایند، و اقشار ملت را از طرحها و دسایس دشن در هرزمان مطلع سازند.

حق تکثیر: افغانستان، 1395


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم