10 طرح عمرانی در سیریک به بهره برداری رسید


10 طرح عمرانی در سیریک به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 10 طرح عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به بهره برداری رسید.


فرماندار سیریک روز سه‌شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
احمد جمالدینی افزود: این طرح ها در بخش های عمران شهری، آموزش، برق و فرهنگ و هنر در شهرهای بندر کوهستک، شهر گروگ و شهر سیریک است.
وی در تشریح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل افتتاح ساختمان شهرداری، ساختمان آتش نشانی و شورای اسلامی بندر کوهستک با زیربنای ۵۰۵ متر مربع ، مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه پیامبر اعظم(ص) بندر کوهستک با زیر بنای ۵۸۰ متر مربع برای ۱۷۰دانش آموز و بلوار ساحلی و آسفالت کوچه و معابر محلات شهر گروگ به طول ۳۹ هزار متر مربع است.
فرماندار سیریک اظهارداشت: بهره برداری از طرح های برق رسانی شامل ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۲۱ دستگاه پست هوایی، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه مختلط ابتدایی شهر بندر سیریک با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع برای ۱۲۰ دانش آموز، صندوق کار آفرینی امید از دیگر طرح های افتتاحی در این روز است.
جمالدینی ادامه داد: همچنین در این روز کلنک احداث ساختمان پلاتو نمایش و نگارخانه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع درسیریک به زمین زده شد.
۴۳ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۳۸۷ میلیارد ریال هفته دولت در شهرستان سیریک به بهره برداری می رسد.
این طرح ها در بخش های آموزش، عمران شهری و روستایی، برق، بنادر و دریانوردی، شیلات، آب وفاضلاب، راه روستایی، مخابرات، فضای سبز و مبلمان شهری، منابع طبیعی و آبخیزداری، ورزشی و مسکن است
شهرستان سیریک در ۱۶۵کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی