تشکیل  نخستین جلسه هیئت مصاحبه صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان


تشکیل  نخستین جلسه هیئت مصاحبه صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان

حسین اسحاقی، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان، هیات مصاحبه صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان برای نخستین بار در هفته آینده تشکیل جلسه می دهد.

«حسین اسحاقی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان، هیات مصاحبه صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان برای نخستین بار در هفته آینده تشکیل جلسه می دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بیان داشت: تشکیل جلسه هیات مذکور در پی بازگشت دبیرخانه صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

وی، افزود: با توجه به واگذاری بخشی از فرایند صدور مجوز موسسه های فرهنگی قرآن و عترت به استان ها در قالب هیئت مصاحبه، صورت می گیرد که جلسه جنوب کرمان ( ۱۲ شهریور) سال جاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل می شود.

اسحاقی، ادامه داد: افراد متقاضی راه اندازی موسسه فرهنگی قرآن و عترت می توانند با مراجعه به اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و ارائه در خواست کتبی به همراه سایر مدارک مورد نیاز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ابراز داشت: هم اکنون قریب ۵۰ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان در زمینه های مختلف آموزش عمومی، تخصصی، تربیت مربی، حفظ ، ترجمه و مفاهیم و سایر رشته ها در حال انجام فعالیت اند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329