یادواره 48 شهید محله الشهداء بندرعباس برگزار می شود


یادواره 48 شهید محله الشهداء بندرعباس برگزار می شود

بندرعباس - ایرنا - یادواره 48 شهید محله الشهدا بندرعباس هشتم شهریور درمسجد صاحب الزمان(عج) این محله برگزار می شود.

خانواده شهدا به اتفاق اقشار مختلف مردم بویژه دوستان و همرزمان با هدف تروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت،ارزش های والای اسلامی پس از نماز مغرب و اعشا به یاد شهدا گردهم می آیند تا از مقام والای این شهدا تجلیل و با آرمانهای آنان تجدید میثاق کنند.

امام جماعت مسجد صاحب االزمان (عج) محله شهدا بندرعباس دراین زمینه اعلام کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع زمینه ساز آشنایی نسل جوان و نوجوان با کسانی است که از همه چیز خود در راه حفظ ایمان جامعه و اعتقادات خود استفاده کرده و از گردنکشی و عربده کشی مستکبران عالم ترس به خود راه نداده و مردانه ایستادند.

حجت الاسلام محمد علی لبخندان عصر چهارشنبه افزود: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار بزرگان دین همچون امام حسین (ع) و پیروی از امام خمینی (ره) درس فداکاری و از خودگذشتگی، شجاعت و عدالت را به خوبی فرا گرفته و تبدیل به الگوهای جامعه شده اند.

دراین مراسم از فرزندان شهیدان آرامش، شمسایی، چرزه، عبدالحمید و یوسفعلی سلیمی ، علی یاس، موثق، شکور و علی رضایی بنوبندی تجلیل می شود.

استان هرمزگان دارای یک هزارو ۵۰۰ شهید شامل شهدای دوران قبل و حین پیروزی انقلاب اسلامی و ترور، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مکه، عتبات عالیات، حرم حضرت زینب (س)، خلیج فارس، ایرباس، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر است.

امسال قرار است کنگره یک هزارو ۵۰۰ شهید استان برگزار شود که تا پایان سال درقالب یادواره درسطح استان جریان پیدا کند.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها