گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدند


رسانه کلیک – به تازگی از گوشی های سری اوپو Reno2 رونمایی شده است. این سری از محصولات شامل سه گوشی هوشمند مختلف می شود. شرکت اوپو از سری جدید Reno2 رونمایی کرد. این سری شامل گوشی های Reno2، Reno2 Z و Reno2 F می شود که قرار است به زودی در کشور هند عرضه […] نوشته گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدند اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – به تازگی از گوشی های سری اوپو Reno2 رونمایی شده است. این سری از محصولات شامل سه گوشی هوشمند مختلف می شود.

گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدند

شرکت اوپو از سری جدید Reno2 رونمایی کرد. این سری شامل گوشی های Reno2، Reno2 Z و Reno2 F می شود که قرار است به زودی در کشور هند عرضه شوند. اوپو Reno2 قوی ترین عضو این مجموعه است که از چیپست میان رده اسنپدراگون 730G بهره می برد. انتظار می رود که این تراشه مخصوص بازی عملکرد بهتری نسبت به تراشه به کار رفته در رنو معمولی، اسنپدراگون 710 داشته باشد. رنو2 دارای صفحه نمایش امولد 6.55 اینچی بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن نیز برابر با 93.1 درصد است. این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه اصلی وارد بازار می شود.

در پنل پشتی یک دوربین چهارگانه به چشم می خورد که شامل سنسور 48 مگاپیکسلی سونی، سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی 5 برابر و سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع است. سنسور 2 مگاپیکسلی چهارم نیز از نوع مونوکروم بوده که برای عکس برداری در حالت پرتره کاربرد بسیاری دارد. این دوربین علاوه بر داشتن حالت اولترا دارک، امکان زوم هیبریدی 5 برابر را چه در هنگام تصویربرداری و چه در هنگام فیلم برداری برای کاربران فراهم می آورد. سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی نیز قابلیت فیلم برداری با افکت مات و هنری بوکه را ممکن می سازد. این نخستین باری است که این ویژگی در یک گوشی همراه به کار می رود. اوپو Reno2 به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گوشی اوپو Reno است؛ با این تفاوت که در پنل پشتی شاهد درخشش لبه ها هستیم.

گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندرنو2

اوپو Reno2 Z از پردازنده هلیو P90 شرکت مدیاتک بهره می برد. افراد قادر هستند ظرفیت رم و حافظه اصلی آن را تا 8 و 256 گیگابایت افزایش دهند. این محصول دارای نمایشگر 6.53 اینچی بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن برابر با 91.6 درصد است. مشخصات دوربین اصلی این مدل مشابه با Reno2 است، با این تفاوت که در آن یک سنسور عمقی به جای سنسور تله فوتو استفاده شده است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز دارای افکت بوکه است.

گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدنداوپو Reno2 Z

اوپو Reno2 F نام مدل سوم از این سری بوده که مشخصات صفحه نمایش آن مانند گوشی Reno2 Z است. قدرت پردازش این محصول به وسیله تراشه هشت هسته ای هلیو P70 مدیاتک با سرعت 2.1 گیگاهرتز تامین می شود. ظرفیت رم و حافظه داخلی آن نیز به ترتیب تا 8 و 128 گیگابایت قابل افزایش است. مشخصات دوربین اصلی اوپو Reno2 F مانند Reno2 Z است اما دوربین سلفی آن قابلیت فیلم برداری با افکت بوکه را ندارد.

گوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدندگوشی های سری اوپو Reno2 از راه رسیدنداوپو Reno2 F

سری جدید اوپو Reno2 دارای ویژگی های یکسانی هستند که از میان آن ها می توان به وجود باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از شارژ VOOC 3.0، بهره مندی از نسخه 6.1 ColorOS و داشتن برخی مشخصات امنیتی اشاره کرد. اوپو Reno2 Z و Reno2 به ترتیب از تاریخ 6 و 20 سپتامبر و با قیمت 29990 و 36990 روپیه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. ظاهرا گوشی Reno2 F نیز در ماه نوامبر عرضه می شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

Source: neowin

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده