تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از 12 میلیون نفر گذشت


تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از 12 میلیون نفر گذشت

آخرین نسخه‌ی سری اتومبیل‌سواری Forza Horizon یعنی بازی Forza Horizon 4 به‌تازگی به دستاورد قابل توجه جدیدی دست پیدا کرده است. تحلیل فنی و گرافیکی بازی Forza Horizon 4؛ زیباترین عنوان ریسینگ تاریخ انتشار Forza Horizon 4 به اکتبر 2018 باز می‌گردد اما می‌توان گفت که همچنان بهترین عنوان مسابقه‌ای و شبیه‌سازی اتومبیل‌سواری حال حاضر است و این سری...

آخرین نسخه‌ی سری اتومبیل‌سواری Forza Horizon یعنی بازی Forza Horizon 4 به‌تازگی به دستاورد قابل توجه جدیدی دست پیدا کرده است.

انتشار Forza Horizon 4 به اکتبر 2018 باز می‌گردد اما می‌توان گفت که همچنان بهترین عنوان مسابقه‌ای و شبیه‌سازی اتومبیل‌سواری حال حاضر است و این سری اسپین‌آف در کنار سری اصلی Forza Motorsport، نقطه‌ی قوتی برای مایکروسافت به حساب می‌آیند. Forza Horizon 4 پس از عرضه، گسترش‌دهنده‌ها و محتویات اضافی زیادی دریافت کرده است که ارزش تجربه‌ی دوباره‌ی آن را دوچندان کرده‌اند و بازیکنان را همچنان پای این بازی نگه داشته‌اند.

طی جدیدترین لایو استریم Forza Monthly، کارگردان طراحی «جان نولز» (Jon Knoles) اعلام کرده است که Forza Horizon 4 از بیش از 12 میلیون بازیکن بهره می‌برد. تعداد بازیکنان ماهانه‌ی این عنوان نیز بیش از 4 میلیون نفر است که رقم قابل توجهی به شمار می‌آید. از آنجا که این بازی بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس است و این یعنی با تهیه یکی از نسخه‌های ایکس‌باکس وان یا پی‌سی آن می‌توانید بر روی پلتفرم دیگر هم آن را تجربه کنید، دشوار است که از روی تعداد بازیکنان فروش آن را تخمین بزنیم. به هر حال، Forza Horizon 4 پس از گذشت یک سال از عرضه‌اش همچنان یکی از محبوب‌ترین و پربازیکن‌ترین عناوین مسابقه‌ای حال حاضر است.

Forza Horizon 4 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی و ایکس‌باکس وان قرار دارد و اگرچه نسخه‌ی جدیدی را چه از سری Forza Horizon و چه از سری Forza Motorsport در سال 2019 شاهد نخواهیم بود، ولی استودیوی «ترن 10» (Turn 10) تأیید کرده است که Forza Motorsport 8 در دست توسعه قرار دارد. این درحالی است که سازنده‌ی Forza Horizon یعنی استودیوی «پلی‌گراند گیمز» (Playground Games) مشغول ساخت یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌آزاد است.

تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از 12 میلیون نفر گذشتتعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از 12 میلیون نفر گذشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل