اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان


اقامتگاه بوم گردی گیل خانه در شهر کوچصفهان ، روستای گیلوادشتان در میان یک باغ ده هزار متری قرار گرفته است . این اقامتگاه یک خانه بومی زیبا با چهار سوئیت مجزا با سرویس بهداشتی اختصاصی ، سینک ظرفشویی، گاز، تلویزیون و رختخواب سنتی به تعداد میهمانان میباشد . گشت ، عکاسی ، آشنایی با […] نوشته اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان اولین بار در جامع ترین...

اقامتگاه بوم گردی گیل خانه در شهر کوچصفهان ، روستای گیلوادشتان در میان یک باغ ده هزار متری قرار گرفته است . این اقامتگاه یک خانه بومی زیبا با چهار سوئیت مجزا با سرویس بهداشتی اختصاصی ، سینک ظرفشویی، گاز، تلویزیون و رختخواب سنتی به تعداد میهمانان میباشد . گشت ، عکاسی ، آشنایی با فرهنگ و رسوم مردم بومی کوچصفهان با لیدر بومی ، تور بازارگردی، ورزه جنگ ( گاو بازی ) و … همه از برنامه هایی هستن که مسئول خوش ذوق اقامتگاه برگزار میکند تا اقامت را برای میهمانانش به یادماندنی تر نماید . بوم گردی گیل خاله مانند دیگر خانه های بومی با نمای چوب و کاهگلی اش سعی بر این دارد که تجربه زندگی روستایی و بومی شمال را برای میهمانان رقم بزند .

گیل خانه دارای سوئیت های ۹ و ۱۰ متری برای دو نفر و ۲۰ متری برای چهار نفر است .سوئیت ها کفخواب هستند و بصورت سنتی چیدمان شده اند .سیستم گرمایشی خانه بخاری گازی و بخاری نفتی و کرسی و سیستم خنک کننده آن پنکه می باشد .
یخچال بصورت عمومی برای استفاده فراهم شده است .امکان سفارش غذاهای محلی در سه وعده برای میهمانان مهیاست.اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد.

میهمانان میتوانند با لباس های سنتی ای که در اقامتگاه موجود است عکس های یادگاری بگیرند .سوئیت های گیل خانه همگی دارای تراس با دیدی رو به باغ محوطه دارند و در حیاط پشتی هر سوئیت محوطه ای با میز و ایوان و الاچیق وجود دارد تا میهمانان محیطی امن و خصوصی برای نشستن ، دورهمی و غذا خوردن در فضای باز داشته باشند .

جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه :
آبشار لونک، سد خاکی سقالکسار، تالاب سوستان، موزه میراث روستایی ، تونل جنگلی صفرابسته، اسکله ماهیگیری کیاشهر ،ساحل حاجی بکنده

اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان

فاصله اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان تا جاذبه های مهم اطراف :
فرودگاه بین الملی سردار جنگل : ۲۸ کیلومتر
فرودگاه سیاهکل : ۳۰ کیلومتر
زیبا کنار : ۱۹ کیلومتر
آبشار لونک : ۶۰ کیلومتر
آبشار کوب : ۳۶ کیلومتر
تالاب سوستان : ۳۸ کیلومتر
تونل جنگلی صفرا بسته : ۳۱ کیلومتر
کوچصفهان : ۸ کیلومتر
آدرس : گیلان ، شهر کوچصفهان ، ۷.۵ کیلومتر به سمت لشت نشا ، روستای گیلوا دشتان ، خیابان وحدت ، پلاک ۱۴۴

اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان
اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان
اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان
اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان

منبع : پارمین – تخفیفان



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باز شب شد