تاکید استاندار فارس بر لزوم استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس


تاکید استاندار فارس بر لزوم استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد.

عنایت الله رحیمی در این جلسه که یکشنبه دهم شهریور ۹۸ در شیراز برگزار شد ، با اشاره به در پیش بدون هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور) افزود: در کنار برنامه‌ها و سخنرانی‌هایی که برای این هفته پیش‌بینی می‌شود می‌توان از هنر سینما، تئاتر و موسیقی و نواهای حماسی نیز و همچنین برنامه‌های ورزشی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس به عنوان طلایی‌ترین دوران انقلاب اسلامی، دانشگاه و آموزش پرورش که مخاطبان اصلی ما در این زمینه هستند نیز باید بیش از گذشته مشارکت کنند.

استاندار فارس گفت: در دوران دفاع مقدس آرمان‌ها به حقیقت پیوست و امروز باید با توصیف و بیان مناسب آن دوران و معرفی جانفشانی‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و سرداران دفاع مقدس، دستاوردها و ویژگی‌های آن دوران را به نسل‌های مختلف انقلاب منتقل کنیم.

رحیمی، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های متناسب با این ایام پیش‌بینی و عملیاتی کنند.

استاندار فارس، در خصوص روند ساخت موزه دفاع مقدس استان نیز گفت: نهایی شدن و به سرانجام رسیدن به مهم نیازمند اراده و عزم همگانی است.

۶۱۲۲ /۱۸۷۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


انتشار نتایج عجیب یک نظرسنجی درباره خیانت