واکنش جالب «کیه‌لینی» به پارگی رباط صلیبی‌اش


واکنش جالب «کیه‌لینی» به پارگی رباط صلیبی‌اش

تهران- ایرنا- «جورجو کیه‌لینی» در واکنشی عجیب، با نگاهی مثبت نسبت به پارگی رباط صلیبی خود، اظهار داشت: این مصدومیت هم به خاطره‌ای از پیروزی در مواجهه با چالشی دیگر بدل خواهد شد و در خاطرم خواهد ماند؛ از تو ممنونم سرنوشت!

کاپیتان یوونتوس در جریان جلسه تمرینی روز جمعه از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و به همین منظور باید تحت عمل جراحی قرار گیرد؛ موضوعی که باعث می‌شود مدافع مستحکم بانوی پیر دست کم ۶ ماه از میادین دور بماند.

مرد ۳۵ ساله ایتالیایی در دیدار هیجان‌انگیز شب گذشته تیمش مقابل ناپولی که با پیروزی سه بر چهار یووه به اتمام رسید، حضور پیدا کرد و در حالی که لنگ لنگان و با تکیه بر عصا روی صندلی خود جابجا می‌شد، پیامی اینستاگرامی برای هواداران ارسال کرد.

کیه‌لینی در این پست نوشت: ممنون از تیم که پیروزی شب گذشته را به من تقدیم کرد؛ ممنون از هوادارانی که به من آرامش هدیه دادند و ممنون از حریفان بی‌شماری که با ادای احترام و همدلی مرا غافلگیر کردند؛ از سرنوشت هم بابت چالش فوق‌العاده‌ای که پیش‌روی من قرار داد، ممنونم؛ چالشی که با اشتیاق در حال تجربه کردن آن هستم و اطمینان دارم تا همیشه به عنوان چالشی مغلوب در برابر من، در خاطرم خواهد ماند.

واکنش جالب «کیه‌لینی» به پارگی رباط صلیبی‌اش

ملی‌پوش ایتالیایی علاوه بر این، پس از پیروزی یووه در بازی شب گذشته از سوی هواداران ناپولی نیز مورد تشویق و تحسین قرار گرفت چرا که او اولین کسی بود که لنگ‌لنگان به سمت «کالیدو کولیبالی» رفت و بابت گل به خودی دقیقه پایانی، به وی دلداری داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | زیبایی بارش تگرگ در سد طالقان