اعزام 150 روحانی به کانون‌های مساجد ایلام در ایام محرم/نشست‌های شور حسینی برگزار می‌شود


حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اعلام اعزام 150 روحانی به...
حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اعلام اعزام 150 روحانی به کانون‌های مساجد ایلام در ایام محرم، گفت: نشست‌هایی با موضوع امر به‌معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، شور حسینی و تبیین نهضت عاشورا نیز در این ایام برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های کانون های مساجد استان ایلام همزمان با ماه محرم حسینی، اظهار کرد: مراسم استقبال از ماه محرم جمعه، هشتم شهریور ماه توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت پیاده روی از آستان امامزاده پیر محمد عابد(ع) از روستای ملکشاهی انجام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اعزام 150 روحانی به کانون های مساجد این استان همزمان با ایام محرم حسینی، افزود: نشست هایی با موضوع امر به‌معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، شور حسینی و تبیین نهضت عاشورا در ایام محرم به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب قرائت قرآن به ساحت نورانی و مقدس سید و سالار شهیدان(ع)، تهیه و توزیع نرم افزار نوحه خوانی و عزاداری در کانون های مساجد، تهیه و توزیع نذورات از دیگر برنامه هایی است که در این ایام انجام می شود.

حجت الاسلام چراغی پور برگزاری ششمین همایش ملی «علمدار کربلا»، پنجمین جشنواره «نماز و رسانه»، همایش «اذان»، توزیع نرم افزار در کانون های مساجد، تهیه و تولید کلیپ و ارسال به کانون های فرهنگی هنری مساجد را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که همزمان با ایام محرم در کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

پایان پیام/40
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته