جنبش جهاد اسلامی: تاکتیک حزب‌الله در پاسخگویی، محاسبات صهیونیست‌ها را برهم زد


جنبش جهاد اسلامی: تاکتیک حزب‌الله در پاسخگویی، محاسبات صهیونیست‌ها را برهم زد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شیوه حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها، سبب سردرگمی دشمن شد.

جنبش جهاد اسلامی: تاکتیک حزب‌الله در پاسخگویی، محاسبات صهیونیست‌ها را برهم زدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، دکتر ولید القططی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد تاکتیک حزب الله در به تأخیر انداختن پاسخ به صهیونیست ها، دشمن را سردرگم کرد و نوعی فرسایش روحیه برای سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان ایجاد کرد.

وی شب گذشته در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: در صورتی که حزب الله به تجاوز دشمن اشغالگر پاسخ نمی‌داد، دشمن لبنان را به میدان جنگ تبدیل می‌کرد. عملیات حزب الله قواعد اولیه درگیری را بار دیگر به نمایش گذاشت و دشمن را از هرگونه تجاوز بعدی، همچنانکه در نوار غزه در جریان است، باز خواهد داشت.

القططی ادامه داد صهیونیست‌ها تهدیدات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را جدی تلقی کردند و این پیامی برای جبهه داخلی آن‌ها محسوب می‌شود مبنی بر اینکه هر تجاوزی به مقاومت، با پاسخی مواجه خواهد شد.

وی اعلام کرد دشمنی که لاف شکست ارتش شماری از کشور‌های عربی را سر می‌داد، از سال ۲۰۰۰ با مقاومت فلسطین و لبنان، نتوانسته حتی یک پیروزی بدست آورد.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت در غزه، با وجود محاصره و آثار منفی آن بر شهروندان، از محبوبیتی مردمی و حمایت قدرت حاکمه برخوردار است.

او همچنین گفت نبرد رسانه‌ای که مقاومت آن را رهبری می‌کند، بخشی از جنگ روانی برای تأثیرگذاری بر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق