خور و بیابانک زندان و بازداشتگاه ندارد


خور و بیابانک زندان و بازداشتگاه ندارد

اصفهان- ایرنا- فرماندار خور و بیابانک گفت: این شهرستان نه تنها زندان حتی یک بازداشتگاه موقت ندارد.

عباس بلانیان روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری خور و بیابانک افزود : اکنون مجرمان به زندان نائین منتقل می شوند که خانواده هایشان برای ملاقات زندانیان باید فاصله ۲۵۰ کیلومتری این شهرستان تا نائین را طی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت احداث زندان یا بازداشتگاه در این شهرستان همچنین از نبود اداره تعزیرات حکومتی در این منطقه انتقاد کرد.

بلانیان ادامه داد : نبود تعزیرات حکومتی در خور و بیابانک مشکل دیگری است که تاکنون اداره ای برای رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان ایجاد نشد و مراجعه کنندگان این بخش برای رسیدگی امور به نائین می روند.
معاون قضایی و منابع انسانی اداره کل دادگستری استان اصفهان گفت: از وظایفی که در قانون اساسی بر عهده قوه قضاییه شد، عدالت در جامعه است که ایجاد و برقرای امنیت مرهون اجرای عدالت است.
سیدرضا سجودی تحقق عدالت و مبارزه با فساد از خواسته‌های مهم مردم از قوه قضائیه است که باید برای اجرایی شدن آن اقدام کرد.
به گفته وی تحقق عدالت در جامعه اسلامی ضرورت دارد و باید سرلوحه دستگاه‌ها قرار گیرد.
معاون قضایی و منابع انسانی اداره کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به امنیت خور و بیابانک گفت: خوشبختانه این شهرستان از امنیت بالایی برخوردار است و هیچگونه جرایم خشنی ندارد.
سجودی خاطرنشان کرد: لازمه ایجاد رضایت مردم باید ، برقراری امنیت و اجرای عدالت ، برخورد با متخلفین را به دنبال داشته باشد.
در این مراسم از خدمات پنج ساله جمال قوه ندوشن رییس سابق دادگستری خور و بیابانک قدردانی و ابوالفضل توکلی به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.
شهرستان افزون بر 20 هزار نفری خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
/6026/۹۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل ساده 1402 با طرح های شیک و جذاب