اقامتگاه بوم گردی مامن


اقامتگاه بوم گردی مأمن در استان گیلان، شهرستان لنگرود، منطقه گردشگری لیلاکوه، روستای زیبای بالاسرا، نبش شاهد 1 قرار دارد.خانه بومی مأمن با ظرفیت پذیرش و اسکان 30 گردشگر شامل 4 اتاق 7 نفره است، تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مسافران گرامی باید از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی ) و […] نوشته اقامتگاه بوم گردی مامن اولین بار...

اقامتگاه بوم گردی مأمن در استان گیلان، شهرستان لنگرود، منطقه گردشگری لیلاکوه، روستای زیبای بالاسرا، نبش شاهد ۱ قرار دارد.خانه بومی مأمن با ظرفیت پذیرش و اسکان ۳۰ گردشگر شامل ۴ اتاق ۷ نفره است، تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مسافران گرامی باید از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی ) و حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. متاسفانه در حال حاضر این اقامتگاه فاقد توالت فرنگی می باشد، راهروی بزرگ این اقامتگاه در آینده نزدیک به کافه ای برای صرف نوشیدنی و دورهمی های شبانه تبدیل خواهد شد.

از ایوان طبقه دوم این ویلای سنتی می توان به نظاره تمام شهر نشست، از ویژگی های منحصر به فرد اقامتگاه مأمن می توان به دسترسی راحت به کوه های سرسبز، دشت، آبشار و دریا اشاره کرد که در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه ای این اقامتگاه قرار دارند.
از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی مأمن برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه عمومی با تمامی امکانات و تجهیزات لازم جهت آشپزی، اینترنت، وسایل گرمایشی ( پتو و تشک )، راهنمای تورهای گردشگری و سیستم گرمایشی بخاری گازی و … اشاره کرد، با توجه به کوهستانی و ییلاقی بودن منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد.

لازم به ذکر است چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای سنتی و محلی این اقامتگاه نظیر کباب و جوجه ترش گیلانی، مرغ ترش، فسنجون ترش، باقالاقاتق، میرزا قاسمی و غذای ویژه اقامتگاه خورش ترش واش و … سفارش دهند و میل نمایند.
منوی صبحانه این مجموعه نیز کاملا ارگانیک و محلی بوده، پنیر برشته و پنیر محلی، کره محلی، املت، نیمرو، عسل و نان محلی از جمله مواردی ست که این اقامتگاه برای گردشگران گرامی فراهم می کند.
اقامت برای کودکان کمتر از ۱۰ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی مامن

فاصله حدودی اقامتگاه مامن تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم
فاصله تا مرکز شهر لنگرود : ۵.۸ کیلومتر ۱۴ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۶۳.۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۵دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت – قزوین : ۸۱.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری رشت : ۶۲.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۵دقیقه)
فاصله تا پایانه مسافربری لاهیجان : ۱۵.۱ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه)
فاصله تا بقعه آقا سید محمد بالاسر : ۵۵۰ متر ( ۱ دقیقه )
فاصله تا منطقه ییلاقی و گردشگری لیلاکوه : ۶.۲ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه )
فاصله تا بام لنگرود : ۵.۶ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )
فاصله تا بقعه آقا سید محمد کیاکلایه : ۶.۶ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )
فاصله تا دریاچه کومله : ۷.۱ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا آبشار شیطان کوه لاهیجان : ۱۵.۴ کیلومتر ( ۲۷ دقیقه )
فاصله تا بام سبز لاهیجان : ۱۷.۱ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه )
فاصله تا آبشار لونک : ۵۴.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه )
آدرس : استان گیلان ، شهر لنگ رود، منطقه گردشگری لیلاکوه ، روستای بالاسرا ، نبش شاهد۱

اقامتگاه بوم گردی مامن
اقامتگاه بوم گردی مامن
اقامتگاه بوم گردی مامن
اقامتگاه بوم گردی مامن
اقامتگاه بوم گردی مامن



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!