معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020


معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020

جیب دو مدل جدید از رانگلر 2020 با نام های ویلیز و بلک اند تن را معرفی کرده است. این دو خودرو بر پایه‌ی رانگلر اسپورت S شکل گرفته‌اند و از ظاهر و کابین ارتقا یافته‌ای برخوردار هستند. رانگلر ویلیز و بلک اند تن قیمت پایه‌ی 32940 دلاری برای مدل دو درب بلک اند تن... The post معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020 appeared first on مجله پدال.

جیب دو مدل جدید از رانگلر 2020 با نام های ویلیز و بلک اند تن را معرفی کرده است. این دو خودرو بر پایه‌ی رانگلر اسپورت S شکل گرفته‌اند و از ظاهر و کابین ارتقا یافته‌ای برخوردار هستند.

معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020
رانگلر ویلیز و بلک اند تن قیمت پایه‌ی 32940 دلاری برای مدل دو درب بلک اند تن و 33740 دلاری برای مدل دو درب ویلیز دارند. نسخه‌های چهار درب این دو خودرو هم به ترتیب 36440 و 37240 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

جیم موریسون به عنوان یکی از مدیران این خودروساز آمریکایی گفته است:

خودروهای سفارشی یک راه عالی برای ارتباط بیشتر جیپ با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها می‌باشند. رانگلر ویلیز ادای احترامی به اولین جیپ بوده و رانگلر بلک اند تن نیز ظاهری منحصربه‌فرد را با سقفی برنزی ترکیب کرده است. ما به هر دوی این خودروها افتخار می‌کنیم.

رانگلر بلک اند تن

معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020
این مدل ویژه را می‌توان با تمامی رنگ‌های رانگلر، رینگ‌های 17 اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس، پله‌های کناری، نشان‌های براق و سقف نرم برنزی رنگ سفارش داد.

معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020
داخل کابین این خودرو پانل پشت آمپرهای جدید به همراه صندلی‌های متفاوت بکار رفته است. از جمله تجهیزات استاندارد رانگلر بلک اند تن می‌توان به صفحه لمسی 7 اینچی، صفحه‌نمایش 7 اینچی راننده و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای اشاره کرد.

ایده‌ی تولید این خودرو ارائه‌ی چیزی متمایز با نیم‌نگاهی به میراث جیب بوده است.

رانگلر ویلیز

معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020
این برای اولین بار است که نسخه‌ی ویلیز از نسل جدید رانگلر ارائه شده است.

رانگلر ویلیز به دیفرانسیل لغزش محدود عقب، ریل‌ها و شوک‌های روبیکان، ترمزهای هوی دیوتری و لاستیک‌های 32 اینچی فایرستون مجهز است. همچنین جعبه انتقال دو سرعته به همراه گیربکس دنده‌سنگین نیز در دسترس هستند.

معرفی دو مدل جدید از جیپ رانگلر 2020
اما از نظر ظاهری باید به نوشته‌ی روی کاپوت، رینگ‌های 17 اینچی مشکی، جلوپنجره‌ی اسپورت مشکی، کف‌پوش‌های چهارفصل و چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED اشاره‌ کنیم.

رنگ‌های بدنه‌ی در دسترس برای این خودرو عبارت‌اند از مشکی، گرانیت، خاکستری، آبی، قرمز، سفید و…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟