ولنتینو روسی: آپدیت یاماها چیزی بوده که دو سال خواهان آن هستم


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی پس از عملکرد خوب در چند مسابقه اخیر می گوید که یاماها برای بهبود موتورش آپدیت هایی را ارائه داده که درخواست او طی دو سال و نیم اخیر نیز همین بوده است. موتورسوار یاماها در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش،ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرده بود. اما...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی پس از عملکرد خوب در چند مسابقه اخیر می گوید که یاماها برای بهبود موتورش آپدیت هایی را ارائه داده که درخواست او طی دو سال و نیم اخیر نیز همین بوده است.

موتورسوار یاماها در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش،ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرده بود. اما پس از تعطیلات روسی بهبود اندکی را تجربه کرد و در مسابقه برنوی چک و ردبول رینگ اتریش به ترتیب رده های ششم و چهارم را کسب کرد. در گرندپری بریتانیا نیز او تعیین خط خوبی را تجربه کرد اما با قرارگیری در مکان چهارم، نتوانست بر روی سکوی مسابقه سیلوراستون بایستد. دکتر پس از شروع خوب در نیم فصل دوم گفت:

یاماها کار هوشمندانه ی خود را برروی شتابگیری و الکترونیک برای بهبود مدیریت عقب تایرها، آغاز کرده است. همه ی این موارد چیزهایی هستند که من طی دو سال و نیم گذشته از آن ها خواسته ام، اما من هیچوقت جوابی را طی ماه های گذشته دریافت نکردم.

شاید هر دوی ما بتوانیم تا پایان فصل و حتی فصل آینده بهبود پیدا کرده و رقابتی باشیم.

ولنتینو روسی: آپدیت یاماها چیزی بوده که دو سال خواهان آن هستمولنتینو روسی: آپدیت یاماها چیزی بوده که دو سال خواهان آن هستم ماوریک وینالس و ولنتینو روسی

یاماها هنوز هم از کمبود اسب بخار رنج می برد و روسی می گوید که آنها باید این فاصله را با رقبا نصف کنند:

ما بهبود داشته ایم اما هنوز راه درازی در پیش داریم. ما در هر مسابقه معمولا بین هفت تا هشت ثانیه با موتورسواران بالای جدول فاصله داریم؛ موتورهای دیگر تقریبا 12 کیلومتر/ساعت در مستقیمی برتری دارند.

ما هنوز مانند دوکاتی در مستقیمی قوی نیستیم اما باید برای نصف کردن فاصله مان کار کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی