اخلاق نیکو، حافظ آرامش جامعه است


اخلاق نیکو، حافظ آرامش جامعه است

آیت الله علما، گفت: اخلاق نیکو جامعه و محیط را حفظ می کند و باعث ایجاد آرامش و امنیت خاطر در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دفتر امام جمعه کرمانشاه، «آیت الله مصطفی علماء» امروز(دوشنبه، ۱۱شهریور) در دیداری صمیمانه با کارکنان یکان امنیت و معاونت عملیات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با تسلیت شهادت حضرت سید الشهدا علیه السلام و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: آن چه ماندگار و همیشگی است عمل خیر، رفتار و کردار می باشد و باقی موارد ما خیلی سریع اعتبار خود را از دست می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، افزود: ائمه معصومین(علیهم السلام) همواره از ما خواسته اند با رفتارمان زینت آن ها باشیم، زیرا اگر اعمال و کردار ما مورد تائید معصومین باشد با برکت همراه خواهد بود و این به معنی ماندگاری شخصیت ما می باشد.

وی با اشاره به حرکت امام راحل(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: قریب چهل سال است که استکبار ما را تحریم کرده، پس چه می شود که هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و نمی توانند ضربه بزنند، علتش برکت انقلاب اسلامی است حتی ما هر حرکتی در راستای تقویت انقلاب اسلامی داشته باشیم عبادت است و باعث برکت می شود.

آیت الله علما با دعوت کارکنان یگان امنیت به اخلاق اسلامی اظهار کرد: مردم با یک قداستی به این لباس های شما نگاه می کنند و غیر از قداست هیچ توقعی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در هر جامعه ای به تعداد افراد آن ، تنوع فکر، سلیقه ، ایده و نظر وجود دارد، مدیر توانمند و مدبر کسی است که با جنبه های روان شناختی این افراد را بر مدار تقوا و معنویت مدیریت می کند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتک زدن وحشتناک دزد توسط صاحب خودرو + عکس پس از بازداشت