اجرای برنامه‌های ماه محرم کانون‌های مساجد با شعار «شور حسینی، بصیرت حسینی»


اجرای برنامه‌های ماه محرم کانون‌های مساجد با شعار «شور حسینی، بصیرت حسینی»

علی پور گفت: در شب اول محرم با شعار «شور حسینی؛ بصیرت حسینی» با حضور اکثریت نمازگزاران مسجد از زن و مرد به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه های ویژه دهه اول محرم آغاز شد.

«مسلم علی پور»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: اجرای برنامه های مناسبتی به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله محور های مهم برنامه کانون های مساجد است که با همکاری همه اصحاب مسجد اجرا می شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» شهرستان فسا افزود: در شب اول محرم با شعار «شور حسینی؛ بصیرت حسینی» با حضور اکثریت نمازگزاران مسجد از زن و مرد به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه های ویژه دهه اول محرم آغاز شد.

وی با اشاره به برنامه های محرم کانون، تاکید کرد: تلاوت آیات کلام الله مجید و سخنرانی امام جماعت مسجد با موضوع زیبایی های حادثه کربلا در نظر حضرت زینب (س) و تاثیر سخنرانی های این بانوی اسلام در کوفه و شام در دهه محرم برگزار می شود.

علی پور افزود: مرثیه خوانی «سید میلاد محتشم» و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و پذیرای از عزاداران حسینی نیز هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا توسط کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» شهرستان فسا اجرا خواهد شد.

پایان پیام/130

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی