طرح «روز باز مسجد» در «لوییویل» آمریکا اجرا می‌شود


طرح «روز باز مسجد» در «لوییویل» آمریکا اجرا می‌شود

طرح «روز باز مسجد» در شهر «لوییویل» آمریکا به میزبانی مرکز اسلامی «نور هدایت» برگزار می شود. نمایشگاه خطاطی، نمایش صنایع دستی و هنرهای اسلامی و برگزاری سخنرانی‌هایی درباره اسلام از برنامه‌های این روز است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «eventbrite»، «روز باز مسجد» در شهر «لوییویل» آمریکا به میزبانی مرکز اسلامی «نور هدایت» (Guiding Light) برگزار می شود.

لوییویلLouisville) ) بزرگ‌ترین شهر در ایالت کنتاکی آمریکا است و ۷۰۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد که بخشی از آن را مسلمانان تشکیل می دهند.

مرکز اسلامی «نور هدایت» با برآوردن نیازهای معنوی و اجتماعی مسلمانان لوییویل به آنها خدمت می کند.

«روز باز مسجد» از سوی این مرکز ترتیب داده شده است تا فرصتی برای بازدید از این مرکز فراهم شود.

به گفته برگزارکنندگان این مراسم، هدف از چنین برنامه ای دیدار غیر مسلمانان با همسایگان مسلمان و افزایش آگاهی آنها در مورد اسلام و پیروان آن است.

هدف اصلی از برگزاری چنین برنامه ای، زدودن تصورات غلطی است که در ذهن افکار عمومی درباره اسلام و مسلمانان نه تنها در لوییویل بلکه در سراسر آمریکا به وجود آمده است.

مراسم «روز باز مسجد» در شهر «لوییویل» شامل نمایشگاه خطاطی، نمایش صنایع دستی و هنرهای اسلامی و برگزاری سخنرانی هایی درباره اسلام است.

مرکز اسلامی نور هدایت از همه افراد علاقه مند به یادگیری درباره اسلام و مسلمانان خواست تا در این برنامه شرکت کرده و ساعتی را با همسایگان مسلمان خود بگذرانند.

این برنامه برای عموم رایگان است و در روز 14 سپتامبر (شنبه، 23 شهریور) برگزار می شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم