2860 واحد مسکونی سیلزده کشور به بهره‌برداری رسید


2860 واحد مسکونی سیلزده کشور به بهره‌برداری رسید

گرگان - ایرنا - با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسوولان گلستان، دو هزار و 860 واحد مسکونی نوساز و تعمیر شده در مناطق سیل‌زده کشور به صورت متمرکز در روستای تازه‌آباد شهرستان آق قلا به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که امروز پنجشنبه برگزار شد، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان و اهالی روستای سیل زده تازه آباد شهرستان آق قلا حضور داشتند.
فرمانده کل سپاه در این مراسم گفت: دشمنان سر سختی داریم ولی تسلیم نشده و با توکل به خدا بر آنان پیروز می شویم و مسیر انقلاب را در کنار هم ادامه می دهیم.
وی بیان کرد: در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمیدهیم زیرا ما قدرتمندیم و اسلام به ما پیشرفت و آزادی و قدرت عنایت کرده است و این راه را ادامه خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران بر لزوم رفع کامل مشکلات مناطق سیل زده کشور تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری با همه وجود برای زدودن چهره محرومیت از استان های خسارت دیده و سیل زده کشور تلاش می کنیم.
سردار سلامی ادامه داد: سپاه از ساعات اول وقوع سیل، حضوری موثر و مستمر در این مناطق داشت و مطابق قول داده شده به مردم، از همه امکان و توان برای از بین بردن مشکلات این مناطق استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: خسارت های تلخ و سنگین سیل امسال با مجاهدت های مردم، همراهی دستگاه ها و زیر سایه رهنمون های مقام معظم رهبری تسکین داده شد.
سردار سلامی گفت: یکی از درس های آموخته شده از این حادثه قهری، ترسیم وحدت و برادری میان مردم ایران فارغ از مذهب و نژاد در کمک به سیل زدگان و همچنین نمایش صبر و متانت و سخاوت و مقاومت توسط مردم آسیب دیده بود.
در مراسم بهره برداری متمرکز از این واحدهای مسکونی که صبح امروز پنجشنبه برگزار شد، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گلستان و اهالی روستای سیل زده تازه آباد شهرستان آق قلا حضور داشتند.
سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز پنجشنبه ازطریق فرودگاه گرگان وارد مناطق سیل زده استان گلستان شده، قبل از شرکت در مراسم بهره برداری متمرکز از واحدهای مسکونی نوساز و تعمیر شده، از چند منازل و مدرسه آسیب دیده از سیل آق قلا دیدن کرد.
فرمانده سپاه پاسداران در این سرکشی ها بر اتمام تعمیر و احداث منازل و مدارس آسیب دیده تا پیش از شروع فصل سرما و آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.
همچنین مدیر مدرسه حضرت معصومه (س) آق قلا از سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلالمی به خاطر اجرای طرح لایروبی و ‌مرمت و زیبا سازی این مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس قدردانی کرد.
بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده به ویژه در شهرستان آق‌قلا و سرکشی از سد نرماب چلچای در مینودشت از دیگر برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید