مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت

مشهد- ایرنا- دعوت بانوی کماندار خراسانی به تیم ملی، تغییر نام تیم لیگ برتری کشتی آزاد خراسان رضوی و پیروزی تیم های فوتسال مشهد در لیگ برتر از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای بود که آخرین روزش را طی می کنیم.

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: ویدا حلیمیان ورزشکار بخش کامپوند رشته تیراندازی با کمان این استان به اردوی تیم ملی این رشته دعوت شد.

محمود کریم زاده افزود: اردوی تیم ملی تیر و کمان بزرگسالان در ۲ بخش زنان و مردان و در رشته های ریکرو و کامپوند از ۲۳ شهریور تا یازدهم مهر ماه در سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌ شود.

تغییر نام تیم کشتی آزاد خراسان رضوی

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تیم لیگ برتری "هیات کشتی آزاد خراسان رضوی" نام خود را به تیم "تا ثبت جهانی توس" تغییر داد.

مسعود ریاضی افزود: با توجه به اهمیتی که توس و آرامگاه فردوسی دارد و به منظور توجه دادن افکار عمومی به این موضوع این نام برای تیم هیات کشتی استان انتخاب شده است.

شروع نقل و انتقالات تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: علیرضا مرتضوی بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال نیروی زمینی به تیم آویژه صنعت پارسا پیوست.

جعفر فلاح با بیان اینکه به منظور حضور پر قدرت در لیگ برتر بسکتبال ورود خود را به بازار نقل و انتقالات آغاز کرده ایم افزود: تاکنون صالح فروتن و ابوالفضل سیدی ۲ بازیکن بومی خراسان رضوی نیز قرارداد خود را با تیم آویژه صنعت تمدید کرده اند و با یک مربی صربستانی هم برای پذیرفتن سرمربیگری تیم آویژه صنعت توافقات اولیه انجام شده است.

پایان مسابقات لیگ دسته یک تنیس در مشهد

نایب رئیس هیات تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه تیم نغمه گسترش اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات دسته یک لیگ تنیس مردان کشور در مشهد دست یافت افزود: در این مسابقات تیم تکسان تهران به مقام دوم رسید و تیم آکادمی تنیس اطمینان مشهد هم بر سکوی سوم ایستاد و هر سه تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر تنیس راه یافتند.

پیروزی تیم فوتسال فرش آرای مشهد

تیم فوتسال فرش‌ آرای مشهد با نتیجه ۲ بر یک تیم فوتسال شاهین کرمانشاه را شکست داد.

گلهای این تیم را مجید خزایی و قدرت بهادری به ثمر رساندند. تک گل تیم مهمان را نیز رامین باباخانی وارد دروازه تیم فرش آرا کرد.

پیروزی تیم فوتسال بانوان استان

تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در این هفته تیم دختران کویر مس کرمان را مغلوب کرد.

در این بازی، تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد.

۷۵۰۷/۶۰۵۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در مشهد کشف شد