آیت‌الله مدنی مرید امام و مراد مردم بود


آیت‌الله مدنی مرید امام و مراد مردم بود

همدان- ایرنا- مدیرعامل موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی گفت: شهید مدنی مرید امام راحل و مراد مردم در اقصی نقاط کشور بود.

سیدکاظم حجازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: شهید مدنی همیشه همراه امام بود و فارغ از ضعف و سستی کار، هدف پایدار را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه وی یکی از مریدان امام راحل بود خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در مباحث اجتماعی نیز ویژگی های برجسته داشت و گفتار، برخورد و موضع گیری وی با مردم الگو بود.

حجازی اضافه کرد: خدمات شهید مدنی در جامعه حتی در این ۴۰ سال اخیر ماندگار و پایدار بوده و نهادهایی با کمک مردم تشکیل و در راستای رسیدگی به نیازهای مردم به ویژه مستضعفان و محتاجان فعالیت می‌کند.

وی، خدمات دهی درمانگاه مهدیه، دارالایتام مهدیه و صندوق قرض الحسنه مهدیه را از اقدام های ماندگار در راستای کمک به مردم جامعه به ویژه نیازمندان دانست.

حجازی خاطرنشان کرد: شهید مدنی در طول دوران عمر با عزت خود همواره دنبال کمک به مردم بود و جامعه شیفته ادبیات برخورد و رفتار او بودند.

وی اعتماد به جوانان را از خصوصیات شهید مدنی دانست و گفت: اعتماد به جوانان از خصوصیات بارز وی بود.

مدیرعامل موسسه شهید محراب آیت الله مدنی افزود: اکنون نیز اگر انقلاب قرار است در جایگاه الگو امت اسلامی باشد، باید به جوانان بها داد.

وی با اشاره به سال انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بها دادن به جوانان انقلابی، متدین و با سواد در این عرصه و زمینه سازی حضورشان در این صحنه مهم بسیار حایز اهمیت است.

بیستم شهریور سالروز شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی عالم و مجاهدی که جان خود را برای تحقق اهداف نظام تقدیم کرد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو