معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت


معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت

شرکت خودروی الکتریکی لندن LEVC که تحت تملک جیلی چین قرار دارد با یک خودروی تجاری سبک LCV در نمایشگاه فرانکفورت 2019 حضور دارد. این خودرو که نسخه‌ی ون لندن تاکسی است از همان تکنولوژی بهبوددهنده‌ی برد حرکتی تولید ولوو استفاده می‌کند. این سیستم از یک پیشرانه‌ی 1.5 لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی تشکیل شده... The post معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه...

شرکت خودروی الکتریکی لندن LEVC که تحت تملک جیلی چین قرار دارد با یک خودروی تجاری سبک LCV در نمایشگاه فرانکفورت 2019 حضور دارد.

معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت
این خودرو که نسخه‌ی ون لندن تاکسی است از همان تکنولوژی بهبوددهنده‌ی برد حرکتی تولید ولوو استفاده می‌کند. این سیستم از یک پیشرانه‌ی 1.5 لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی تشکیل شده است. نیروبخش پیشرانه‌ی الکتریکی هم مجموعه باتری 31 کیلووات ساعتی است.

معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت
وقتی‌که هر دو پیشرانه‌ی درون‌سوز و الکتریکی وارد مدار شوند برد کلی خودرو به 607 کیلومتر خواهد رسید و البته برد خودرو در حالت تمام الکتریکی نیز بیش از 120 کیلومتر اعلام شده است. بنا به گفته‌ی سازنده، هدف این خودرو جلب‌توجه توزیع‌کنندگانی است که در روز حدود 160 کیلومتر را طی می‌کنند.

معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت
جورج هافمن مدیرعامل LEVC می‌گوید:

حمل‌ونقل شهری آینده پیش از این تغییرات سریعی را تجربه کرده و ما هم یک فرصت طلایی برای ارائه‌ی محصولی جدید به بازار داریم. تقاضای زیادی برای ون‌های تجاری بدون آلایندگی و میان سایز وجود داشته و LCV ما نیز راه‌حلی عالی برای شرکت‌های حمل‌ونقل است. این ون جدید خودرویی بادوام، قابل‌اعتماد، کم‌مصرف، کم‌هزینه و باکیفیت است. هدف ما نیز این است که در کلاس خودروهای تجاری سبز پیشروی بازار اروپا باشیم.


جزئیات کامل این خودرو با عرضه در سال آینده منتشر خواهد شد اما LEVC می‌گوید ون جدیدش راحتی مشابه مینی ون‌های لوکس را خواهد داشت. این خودرو همچنین از سیستم‌های ایمنی فعال متنوعی برخوردار بوده و بالاترین استانداردهای ایمنی تصادفات در جهان را خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟