قهرمانی گلساپوش و افتخاری برای ورزش یزد


قهرمانی گلساپوش و افتخاری برای ورزش یزد

یزد - ایرنا - دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال‌ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شنبه‌شب بعد از 22 هفته پایان یافت و تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر و ایفاسرام اردکان با 55، 53 و 42 امتیاز، مقام‌های اول، دوم و سوم این پیکارها را کسب کردند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم از جمله گلساپوش یزد، پارس‌جنوبی بوشهر، ایفا سرام اردکان، شهدای چلیچه، شاهین خزر رودسر ، شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، شهرداری سمنان، شهریار ساری، ملوان بندرگز ، شهید جهانیان نژادیان آبادان و موج سواران ساحل نوشهر به مدت پنج ماه به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد.

تیم مقاومت گلساپوش که کادر فنی و بازیکنان آن همگی از محله محمود آباد یزد هستند در سایه برنامه‌ریزی ، همدلی و با ارائه بازی‌های فنی به رغم وجود تیم‌های مدعی و پرهزینه در لیگ امسال بر بام قهرمانی ایستاد و برای ورزش استان افتخاری دیگر کسب کرد.

به گزارش ایرنا، در هفته پایانی این رقابت‌ها مقاومت گلساپوش در بوشهر موفق شد حریف خود دریانوردان این شهر را با نتیجه ۸ بر یک شکست دهد و با اقتدار به مقام قهرمانی برسد.

مصطفی دهقانی(۲ گل)، محمد علی مختاری(۲گل)، ایمان میرشمسی(۲ گل)، حمیدرضا دهقانی و محمدرضا داستان هرکدام یک و در مجموع هشت گل تیم گلساپوش یزد را در این دیدار به ثمر رساندند.

تک گل تیم دریانوردان بوشهر در این دیدار به وسیله مهرداد گاوداری به ثمر رسید.

تیم پارس جنوبی بوشهر با ۶ قهرمانی رکوردار لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در کسب عنوان قهرمانی است.

استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود عرصه های بیابانی در اطراف آن از دسترسی به دریا محروم است و ساحل ندارد اما رشته فوتبال ساحلی آن گوی سبقت را از بسیاری استان های ساحلی ربوده و از این لحاظ از موقعیت بسیار خوبی در سطح ملی برخوردار است.

برای نخستین مرتبه ۱۲ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محمود آباد یزد راه اندازی و در این راستا، فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی آغاز شد.

در این مدت با همت مسوولان باشگاه یادشده و با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی، به کارگیری نیروهای فنی و جذب بازیکنان بومی روز به روز قله‌های موفقیت و افتخار آفرینی در این رشته طی شد.

تیم مقاومت فوتبال ساحلی گلساپوش در این مدت بارها به رغم حضور تیم‌های نیرومند در سایه همت بازیکنان خود عنوان‌های قهرمانی را کسب کرد.

هم اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سید علی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمید رضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمد حسین میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم