ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا


ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا

بررسی‌های تخصصی نسل جدید تویوتا راو 4 نشان دهنده‌ی علاقه‌ی اکثر کارشناسان به این خودرو بوده است. راو 4 خودرویی شیک، راحت و توانا در کلاسی کاملاً رقابتی است؛ اما خب این خودرو بی‌نقص نبوده و تست گوزن مشهور نشان داده که راو 4 در مانورهای ناگهانی عملکرد درخشانی ندارد. این خودرو در تست گوزن... The post ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا appeared...

بررسی‌های تخصصی نسل جدید تویوتا راو 4 نشان دهنده‌ی علاقه‌ی اکثر کارشناسان به این خودرو بوده است. راو 4 خودرویی شیک، راحت و توانا در کلاسی کاملاً رقابتی است؛ اما خب این خودرو بی‌نقص نبوده و تست گوزن مشهور نشان داده که راو 4 در مانورهای ناگهانی عملکرد درخشانی ندارد.

ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا
این خودرو در تست گوزن Teknikens Varld به سرعت 68 کیلومتر در ساعت رسیده و گفته شده که در تست مخروط پیچ و خم‌دار شاهد عملکرد خطرناک این شاسی‌بلند ژاپنی بوده‌اند. طبق گفته‌ی کارشناسان، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی راو 4 خیلی دیر وارد عمل شده است. هر دو نسخه‌ی بنزینی و هیبریدی راو 4 که در تست شرکت داده شده‌اند چندین بار روی دو چرخ بلند شده و وضعیت خطرناکی را رقم زده‌اند.

ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا
Teknikens Varld دراین‌باره گفته است:

بخش جلوی تویوتا راو 4 زمانی که به سمت بپیچیم فورا واکنش نشان می‌دهد. زمانی که به سمت راست بپیچیم خودرو روی دو چرخ بلند می‌شود… تویوتا بازهم خودرویی تولید کرده که نمی‌تواند به‌صورت ایمن تست گوزن را پشت سر بگذارد.

ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا
این اولین محصول تویوتا نیست که در تست گوزن مردود می‌شود. پیکاپ مشهور هایلوکس هم در سال 2007 و بدون داشتن سیستم کنترل پایداری با سرعت 57 کیلومتر در ساعت تست گوزن را انجام داد و تا نزدیکی چپ کردن هم پیش رفت. نتیجه‌ی این تست توقف فروش هایلوکس بود و پس از آن تویوتا به منظور بهبود چسبندگی این پیکاپ اقدام به نصب رینگ‌های 16 اینچی و لاستیک‌های پهن‌تر روی خودروی خود نمود. البته تویوتا درباره‌ی راو 4 از توانایی‌های محصول خود مطمئن‌تر است.

ناکامی راو 4 در تست گوزن و پاسخ تویوتا
تویوتا در واکنش به نتایج تست گوزن راو 4 گفته است:

ایمنی مشتریان اولویت شماره یک ماست و به منظور اطمینان از این موضوع ما تست‌های ایمنی زیادی را در زمان توسعه‌ی تمامی محصولات خود انجام می‌دهیم. تست‌های داخلی ما کاملاً با استانداردهای جهانی برای پیشگیری از برخورد با موانع همخوانی داشته و از سال 2016 تاکنون به‌روزرسانی فرایندهای خود را در دستور کار داشته‌ایم تا روش‌های مورداستفاده توسط Teknikens Varld را منعکس کنیم.


در ادامه‌ی بیانیه‌ی تویوتا آمده است:

راو 4 در زمان توسعه‌ی خود به‌طور موفقیت‌آمیزی تمامی تست‌های داخلی شرکت از جمله ایزو 3888-2 و تست Teknikens Varld Elk را پشت سر گذاشته است. ما به مشتریان تویوتا اطمینان خاطر می‌دهیم که آن‌ها می‌توانند از ایمنی خودروهای خود مطمئن باشند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز