هتل سنتی نمازی ماسوله


هتل سنتی نمازی در مشهور ترین روستای پلکانی ایران، یعنی روستای توریستی و گردشگری ماسوله واقع شده است. این روستا در جنوب غربی گیلان و در 35 کیلومتری شهر فومن قرار گرفته و آب و هوایی خنک دارد. در این روستا، سقف هر خانه، حیاط خانه ی دیگری را تشکیل می دهد و به منظور […] نوشته هتل سنتی نمازی ماسوله اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران...

هتل سنتی نمازی در مشهور ترین روستای پلکانی ایران، یعنی روستای توریستی و گردشگری ماسوله واقع شده است. این روستا در جنوب غربی گیلان و در ۳۵ کیلومتری شهر فومن قرار گرفته و آب و هوایی خنک دارد. در این روستا، سقف هر خانه، حیاط خانه ی دیگری را تشکیل می دهد و به منظور حفظ معماری سنتی، میراث فرهنگی مجوز ساخت خانه های مدرن را صادر نمی کند. همچنین به دلیل پلکانی بودن این روستا، امکان عبور و مرود با خودرو وجود ندارد و مسافرانی که هتل سنتی نمازی را رزرو می کنند می بایست مسیری را پیاده تا محل اقامتگاه طی کنند.

هتل سنتی نمازی، در دو طبقه کاملا مجز ساخته شده و ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مسافر را دارد. در این ۲ طبقه، ۵ سوئیت قرار گرفته که سوئیت های طبقه ی بالا به دلیل دارا بودن چشم انداز زیبا، هزینه ی بیشتری نسبت به سوئیت های طبقه پایین دارد. در طبقه اول یک سوئیت ۱ خوابه با ۴ تخت، یک سوئیت ۲ خوابه دوبلکس با ۴ تخت و یک سوئیت ۴ خوابه دوبلکس با ۱۳ تخت قرار دارد که تمامی سوئیت ها مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام، آشپزخانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی (پنکه، کولر گازی و بخاری برقی) هستند.

در طبقه دوم نیز یک سوئیت ۱ خوابه با ۵ تخت و یک سوئیت ۲ خوابه دوبلکس با ۸ تخت وجود دارد که امکاناتی مشابه با سوئیت های طبقه ی اول دارند.
پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور از سایر خدمات این اقامتگاه بوم گردی هستند. همچنین باربکیو نیز برای درست کردن کباب در دسترس مسافران می باشد. لازم به ذکر است در این اقامتگاه آشپزخانه ای برای طبخ غذا وجود ندارد و مسافران می بایست خودشان در آشپزخانه موجود در سوئیت آشپزی و غذای مورد نیازشان را تهیه کنند.

هتل سنتی نمازی ماسوله

فاصله حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های و مکان های مهم :
فاصله تا مرکز شهر رشت : ۶۲.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۲ دقیقه )
فاصله تا مرکز شهر فومن : ۳۳.۳ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۶۹.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه )
فاصله تا آبشار زیبای ماسوله : ۵۰۰متر ( ۱ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده گشت رودخان : ۵۰۰متر ( ۲ دقیقه )
فاصله تا قله شاه معلم ( ماسوله داغ ) : ۲۲.۱ کیلومتر ( ۴۳ دقیقه )
فاصله تا آستان مقدس امامزاده سبز قبا ( ع ) ( روستای شنبه بازار ) : ۳۴.۸ کیلومتر ( ۴۴ دقیقه )
فاصله تا قلعه رودخان : ۴۷.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
آدرس : استان گیلان – شهر فومن – روستای ماسوله

هتل سنتی نمازی ماسوله
هتل سنتی نمازی ماسوله
هتل سنتی نمازی ماسوله
هتل سنتی نمازی ماسوله
هتل سنتی نمازی ماسوله

منبع : پارمین – یو اسپیس



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این خواننده معروف باعث جدایی مهستی از همسرش شد / داستان خیانت به او چه بود؟! + عکس ها