6 مرکز توزیع موادغذایی در ایرانشهر پلمب شد


6 مرکز توزیع موادغذایی در ایرانشهر پلمب شد

زاهدان- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:6 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی غیر بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت در این شهرستان پلمب شدند.

مهدی صدرایی نصب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ باب رستوران و قصابی و چهار باب نانوایی به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی و ارائه موادغذایی غیربهداشتی پلمب شدند.

وی بیان کرد: چنانچه بازرسان بهداشت مواردی همچون تمیز نبودن دستها، تفکیک نکردن مواد غذایی خام از پخته، تنظیم نبودن دمای یخچال و نامناسب بودن سیستم آبرسانی و موارد مشابه را مشاهده کنند علاوه بر تذکر، ۴۸ ساعت برای رفع این نواقص مهلت داده می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: بهداشت و سلامت افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و بازرسان این مرکز با متخلفان برابر قانون با جدیت برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام مراکز تهیه و توزیع موادغذایی ایرانشهر توسط بازرسان بهداشت به صورت مستمر نمونه‌گیری میکروبی انجام شده و درصورت مشاهده موارد غیر بهداشتی با فرد خاطی برخورد قضایی می‌شود.

صدرایی نصب اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی در واحدهای صنفی با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند و موارد را جهت پیگیری از سوی بازرسان اعلام کنند.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد