بدهی 3.5 میلیاردتومانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ‌به دستگاه‌های خدمات رسان‌


بدهی 3.5 میلیاردتومانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ‌به دستگاه‌های خدمات رسان‌

‌مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان 3.5 میلیارد تومان به دستگاه‌های آب، برق و گاز بدهی دارد.

‌به گزارش ایسنا، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در قالب پروژه مهر 12هزار فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ساماندهی شده که پس از ایلام دومین استان به لحاظ نیروی انسانی هستیم .

وی با اشاره به تجمیع و کاهش کلاس‌های درس توسط وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: 250 کلاس درس در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کاهش می‌یابد، که با این وضعیت 691 پست اداری در مدارس استان کاسته می‌شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعدادی از فضاهای آموزش و پرورش استان در اختیار اداراتی از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی و سپاه است که باید تا 6 ماه آینده به آموزش و پرورش بازگردانده شود و در همین راستا به زودی جلسه تصمیم‌گیری به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل می‌شود .

زارع پور تصریح کرد: موضوع تبدیل به احسن کردن یا فروش فضاهای مازاد آموزش و پرورش استان در راستای درآمدزایی و تامین بخشی از هزینه‌های این نهاد فرهنگی در دستور کار است، 61 مدرسه استان سال 97 مصوب شد که باید پس از طرح در کمیسیون ماده 5 واگذار شود‌.

وی ادامه داد: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فرسوده و غیرایمن بوده و مربوط به دوران قبل از پیروزی انقلاب است که 100 تا 200 میلیون تومان برای مطالعه احداث ساختمان جدید در 4 یا 5 طبقه با زیربنای 6 هزار و 400 متر مربع در نظر گرفته شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان بدهی آموزش و پرورش به ادارات آب، برق و گاز 3.5 میلیارد تومان است که از این ادارات انتظار همکاری برای عدم قطع انشعابات را داریم.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی