اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن


اقامتگاه بوم گردی کومه کلار در استان چهار محال و بختیاری بخش گندمان روستای کتک علیا قرار گرفته و مشرف بر تالاب گندمان و کوه زیبای کلار است.این اقامتگاه یک ساختمان دوبلکس است که دارای یک سالن 45 متری بالا و دیگری در طبقه پایین و هر طبقه شامل یک اتاق، سرویس کف خواب، سرویس […] نوشته اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن اولین بار در جامع ترین پایگاه...

اقامتگاه بوم گردی کومه کلار در استان چهار محال و بختیاری بخش گندمان روستای کتک علیا قرار گرفته و مشرف بر تالاب گندمان و کوه زیبای کلار است.این اقامتگاه یک ساختمان دوبلکس است که دارای یک سالن ۴۵ متری بالا و دیگری در طبقه پایین و هر طبقه شامل یک اتاق، سرویس کف خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام می باشد. این خانه مناسب برای سفر های خانوادگی می باشد و امکان اجاره ی کل خانه نیز وجود دارد. ظرفیت کلی اسکان در این خانه ی بومی ۳۰ نفر و بهترین فصل سفر به این منطقه اردیبهشت است.
دیگر امکانات و خدمات رفاهی اقامتگاه بوم گردی کومه کلار شامل پارکینگ غیر مسقف، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و راهنمای تور محلی می باشد. همچنین در صورت درخواست گردشگران عزیز در این اقامتگاه امکان تهیه و طبخ انواع غذا های محلی نظیر آش دوغ، کاله‌ جوش، تاسکباب، آوریز، کشک و کدو، پلو خورش به، آش انار، شله بریان و شوربای قیمه ریزه فراهم شده است. اجرای موسیقی زنده، برنامه های طبیعت گردی و دیدن پرندگان مهاجر نیز از برنامه های تفریحی این اقامتگاه می باشد.

از جمله جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان سرسبز چهار محال و بختیاری می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

تالاب چغاخور
این تالاب یکی از تالاب‌ های زیبای شهرستان بروجن است که در نزدیکی شهر بلداجی شده و که همه ساله از فصل پاییز تا بهار، محلی برای تخم‌ گذاری پرندگان بومی و مهاجر مانند غاز، اردک، مرغابی، آنقوت، لک‌ لک سفید است و مناظر زیبایی بوجود می آورد.

سیاسرد
تفریحگاه زیبایی سیاسرد به عنوان زیبا ترین قطب گردشگری چهار محال و بختیاری شناخته شده است که در فاصله شش کیلومتری شهر بروجن قرار دارد. وجود انواع درختان کهنسال، باغات میوه و آب و هوای خنک و مطبوع در فصل بهار و تابستان شمار زیادی از گردشگران و طبیعت گردان را به سوی خود جذب می کند.

تالاب گندمان
این تالاب در فاصله‌ ای نه‌ چندان دور از تالاب چغا خور واقع شده است و جزء ۱۰ تالاب برتر پرنده نگری کشور و مهم‎ ترین زیستگاه‌ های جانوری جهت اسکان دائمی پرندگان بومی و تخم گذاری پرندگان غیر بومی است.

موزه مردم شناسی بروجن
این موزه که به موزه مردم شناسی استاد بهرامی مشهور است و مانند اکثر موزه های مردم شناسی، در این موزه نیز به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، پوشش محلی، کسب و کار، صنایع دستی و … بومیان این منطقه می پردازد.

اقامت برای کودکان زیر ۴ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه شهرکرد : ۸۸.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر رضا : ۷۸.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری بروجن : ۲۱ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا پل مصلی : ۲۱.۱ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا تفریحگاه و چشمه سیاسرد : ۲۱ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا تالاب گندمان : ۷.۳ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا تالاب چغاخور : ۳۱.۸ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه )
فاصله تا موزه مردم شناسی بروجن : ۲۰.۹ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا حمام شاه عباس (گندمان) : ۱.۲ کیلومتر ( ۴ دقیقه )
فاصله تا کوه کلار (دریاچه کلار) : ۱۱.۵ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا تنگ وستگان (گندمان) : ۱۷.۴ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه )
فاصله تا تپه باستانی (گندمان) : ۱۸.۳ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
فاصله تا گردشگاه گرد بیشه : ۳۹.۲ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )
آدرس: استان چهارمحال و بختیاری ، شهر بروجن ، بخش گندمان – روستای کتک اولیا – کومه کلار

اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن
اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور