میزان بلیت فروشی برای شهرآورد 90 مشخص شد


شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ یک شنبه ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ابتدا قرار بود در این بازی برای اولین بار قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شده و...

شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ یک شنبه ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ابتدا قرار بود در این بازی برای اولین بار قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شده و هواداران تیم میزبان (استقلال) ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار بگیرند، اما با مخالفت شورای تامین استان تهران این موضوع منتفی شد و همچنان ظرفیت جایگاه تماشاگران محل برگزاری بازی به صورت ۵۰-۵۰ در اختیار هواداران ۲ تیم قرار می‌گیرد.

از طرفی طبق مصوبه شورای تامین تنها ۵۷ هزار بلیت برای دیدار شاگردان آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود و ۲۱ هزار صندلی خالی می‌ماند. قرار است برخی جایگاه‌ها برای حفظ نظم و امنیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس خالی بماند تا از بی نظمی‌های های احتمالی جلوگیری شود.

سامانه بلیت فروشی شهرآورد هم اکنون باز شده است. احتمال دارد مسئولان این سامانه ابتدا اقدام به فروش صندلی های طبق اول ورزشگاه کنند و پس از پر شدن ظرفیت درنظر گرفته شده برای این طبقه، هواداران بلیت صندلی های طبقه دوم را خریداری کنند.

تا پایان هفته سوم لیگ برتر استقلال و پرسپولیس به ترتیب با کسب 2 و 6 امتیاز در رتبه های یازدهم و چهارم جدول هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها