سرور دانش جاغوری را ولایت می سازد؟!


دانش جاغوری را ولایت می سازد و در آن شهرک صنعتی آباد می کند که بدون برق...
دانش جاغوری را ولایت می سازد و در آن شهرک صنعتی آباد می کند که بدون برق کار کند! وعده های سرور دانش مانند پلان تطبیق ۱۵ پروژه خیالی در دشت برچی کابل است که فقط برای یک روز و آنهم برای کمپین انتخاباتی افتتاح گردید و در خیالها باقی...

دانش جاغوری را ولایت می سازد و در آن شهرک صنعتی آباد می کند که بدون برق کار کند!
وعده های سرور دانش مانند پلان تطبیق ۱۵ پروژه خیالی در دشت برچی کابل است که فقط برای یک روز و آنهم برای کمپین انتخاباتی افتتاح گردید و در خیالها باقی ماند.

گرچه از هرنگاه جاغوری مستحق ولایت شدن و ظرفیت ولایت بودن را دارد اما این ظرفیت در توان دانش نیست ، شاید دانش بخواهد جاغوری ولایت شود اما از پنج سال گذشته معلوم می گردد که اشرف غنی احمدزی یک دکتاتور خود کامه است که برای دانش و امثال دانش پشیزی ارزش قایل نیست.

ارزش دانش را در این ببینید و نتیجه بگیرید که برای کمپین گران دایکندی چهار صد هزار افغانی فرستاده شده است در حالی که برای کمپین گران پکتیکا هشتاد میلیون افغانی.

شهرک صنعتی ساختن هم در تمام جهان به برق نیاز دارد و اینکه دانش در جاغوری شهرک صنعتی بدون برق می‌سازد جای تعجب و یک اقدام نیک است دیده شود که دانش تکنولوژی این شهرک صنعتی را از کجا و از کدام طریق وارد می کند چون راهای جاغوری راهای امن نیست و با خطر مرگ همراه است.

به نظر من اگر مردم جاغوری به جای تطمیع و نسیه مانند شهریان چاریکار و مزار شریف نقده می گرفتند بهتر بود و رأی خود را در روز انتخابات با مسولیت وجدانی با هر تیم که ترجیح می دهند دروغ نمی گویند می دادند ، تجربه شده را تجربه کردن خطا است.

حسن علی عدالت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته