مقاومت ملت ایران منجر به عقب‌نشینی دشمنان شده است


مقاومت ملت ایران منجر به عقب‌نشینی دشمنان شده است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مقاومت در همه بخش‌ها باعث شده که امروز دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کند و به دنبال مذاکره با ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، با بیان اینکه ملت ایران فریبکاری‌ها و دروغ‌های آمریکا و غربی‌ها را در تاریخ معاصر فراموش نمی‌کند، افزود: درخواست مذاکره با ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در هیچ سطحی انجام نمی‌شود.

وی جمهوری اسلامی ایران را امروز به پشتوانه حمایت‌های مردم و تدابیر مقام معظم رهبری در اوج قدرت و اقتدار دانست و گفت: نمونه این قدرت و اقتدار عقب‌نشینی دشمنان از مواضع قبلی خود در ارتباط با ملت ایران است.

او مذاکره با آمریکا را منتفی دانست و تصریح کرد: آمریکا از زمان دولت مصدق تاکنون علیه ملت ایران توطئه و دسیسه چینی می‌کند و ملت ایران این مواضع آنها را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های خود به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال جنگ جمهوری اسلامی را به اقتدار رساند و موجب خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها از جمله بخش نظامی شد.

آیت الله علما همچنین به وضعیت استان کرمانشاه و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در همه بخش‌ها اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع معضل بیکاری در استان تدبیری بیاندیشند.

او کشاورزی را یکی از ظرفیت‌های خوب استان دانست و تصریح کرد که وجود 900 هزار زمین کشاورزی آبی و دیم در این استان می‌تواند به رفع بحران بیکاری در استان کمک کند.

۳۰۳۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان