طرح کنارگذر شرق اصفهان سهم بزرگی در رفع ترافیک مرکز کشور دارد


طرح کنارگذر شرق اصفهان سهم بزرگی در رفع ترافیک مرکز کشور دارد

‎اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: کنار گذر شرق اصفهان یکی از طرح‌های بسیار موثر در ترافیک  استان اصفهان و کشور  است.

‎محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه کنار گذر شرق اصفهان افزود: با توجه به موقعیت اصفهان که در کانون صنعتی، ترافیکی و اقتصادی کشور قرار دارد این پروژه سهم بزرگی بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این پروژه به دلایل گوناگون طولانی شده ولی هم اینک مشکلات مدیریتی که پروژه را به رکود رسانده بود از طرف سرمایه گذار رفع شده است.
وزیر راه با اشاره به حمایت های استاندار و دیگر مسوولان و همچنین قول و تعهد شهرسازی و سرمایه گذار ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان امسال تکمیل شود.
وی یادآور شد: همچنین با اشاره به اینکه تکمیل کامل پروژه نیازمند نصب و تکمیل علایم ایمنی در مسیر است افتتاح کامل پروژه در پایان بهار ٩٩ انجام می شود.
کنارگذرشرق اصفهان شریانی مهم برای ارتباط هر چه بهتر و سریعتر ترافیک جنوب به جاده های منتهی به مرکز و شمال کشور محسوب می شود.

قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان از آزاد راه اصفهان - نطنز تا آزاد راه اصفهان - اردستان به طول ۳۰ کیلومتر، قطعه دوم آن در ادامه تا جاده اصفهان- نایین بطول ۳۳ کیلومتر و قطعه سوم این کنارگذر از کنار باغ رضوان تا گردنه لاشتر بعد از بهارستان، به طول ۳۰ کیلومتر است.
تاکنون قطعه اول و دوم این پروژه تا حد بسیاری تکمیل و در آینده نزدیک بهره برداری خواهد رسید.
کنارگذر شرق اصفهان درکاهش آلاینده ها، تصادف ها، ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود و با توجه به اینکه روزانه۶۰۰ هزار تردد خودرویی در جاده های اصلی کلانشهر اصفهان انجام می شود، برآورد تردد روزانه ۸۰ هزار وسیله نقلیه از این مسیر، نقشی مهم و گره گشا خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه امروز برای بازدید و افتتاح چندین طرح از جمله بازدید مترو بهارستان و افتتاح مسکن مهر و عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی در شاهین شهر به استان اصفهان سفر کرده است.
۶٩٩۴/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها