زمین‌ شهرک صنعتی روانسر آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است


زمین‌ شهرک صنعتی روانسر آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: شهرک صنعتی روانسر 75 هکتار زمین در اختیار دارد و مشکلی برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

بیژن کردستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهترین شهرک صنعتی منطقه اورامانات در روانسر ایجاد شده و ۵۸ واحد و طرح در این شهرک هم اکنون مستقر هستند.

وی ادامه داد: تسهیلات متعددی را برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی روانسر در نظر گرفته ایم و شهرک دارای ۱۳ سال معافیت مالیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه زمین های شهرک صنعتی روانسر به صورت نقد و اقساط به متقاضیان سرمایهگذاری واگذار می شود، اضافه کرد: در صورتی که واحد صنعتی به بهره برداری برسد مشوق های بخشودگی اقساط به واحد تعلق می گیرد.

کردستانی ادامه داد: اگر براساس برنامه زمانبندی که اول طرح ارائه شده باشد اشتغال ایجاد شود شرکت شهرک های صنعتی مقداری از اقساط زمین را خواهد بخشید.

وی گفت: امیدواریم با سرمایه گذاری های جدید، در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری منطقه گام های ارزنده تری برداریم.

شهرک صنعتی روانسر در ۶۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد و از امکانات زیربنایی از قبیل آب، برق، تلفن، گاز، تصفیه خانه فاضلاب و فضای سبز بسیار مطلوبی برخوردار است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید