ایلام دارای ظرفیت‌های مهمی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی است


ایلام دارای ظرفیت‌های مهمی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: اشتغال نیازمندان اصلی ترین ابزار برای خوداتکایی و توانمندسازی آنان است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «حیدر نعمتی» در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام که با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور برگزار شد بیان کرد: کمیته امداد با ورد جدی به عرصه اشتغال و کارآفرینی علاوه بر ایجاد شغل و درآمد برای مددجویان و نیازمندان ،همواره از دستگاههای برتر در زمینه ایجاد شغل در کشور بوده است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد مشاغل جدید از نیازهای مهم کشور و استان به حساب می اید گفت: ارتباط با استارت آپ ها و مراکز دانش بیان و نیز دانشگاهها و مراکز آموزشی از اقدامات مهم و تأثیرگذار کمیته امداد در زمینه ورود به مشاغل جدید و امروزی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های مهمی برای پیشزفت و توسعه اقتصادی است گفت: ذخایز نفت و گاز،پتروشیمی،موقعیت های مرزی و کشاورزی از جمله این ظرفیتهای مهم است که دستگاههای گوناگون می توانند به این عرصه ها ورود پیدا کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست گفت:در سالهای گذشته اثربخش ترین فعالیتها در زمینه اشتغال زایی توسط کمیته امداد صورت گرفته است.
مهندس شیرخانی افزود: تعامل بسیار خوب کمیته امداد با دستگاههای گوناگون و استفاده از توان و ظرفیت ها در زمینه اشتغال زایی از جمله موفقیت های این نهاد در زمینه کارآفرینی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟