ضریب امنیت آذربایجان‌غربی در کشور بی‌نظیر است


ضریب امنیت آذربایجان‌غربی در کشور بی‌نظیر است

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ضریب امنیت پایداری که در این استان مرزی وجود دارد، در سطح کشور بی‌نظیر است.

سردار حبیب شهسواری عصر روز دوشنبه در همایش «اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف شهرستان مهاباد» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این امنیت که به عنوان نعمتی بزرگ به‌شمار می‌رود در سایه اتحاد، یکدلی و همبستگی بین اقوام و مذاهب مختلفی که در این استان وجود دارد، حاصل شده‌است.

وی افزود: وحدت و انسجام یکی از شاخص‌های اصلی ایجاد امنیت پایدار در نواحی مرزی کشور است که این مهم در آذربایجان‌غربی که رنگین کمانی از اقوام و مذاهب محسوب می‌شود، باعث رونق و توسعه شده‌است.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قدرت و با برنامه‌ریزی و هدف مشخص وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسووولان ما را هدف قرار داده‌اند، از این‌رو باید با هوشیاری کامل گام برداشت.

سردار شهسواری گفت: ما به عنوان میراث‌داران خون شهدای گرانقدر این انقلاب که برای حفظ اسلام و نظام و برپایی جامعه اسلامی خون دادند، باید با آگاهی در مسیر آنان حرکت کنیم.

فرمانده سپاه مهاباد نیز در این همایش، وحدت را رمز ماندگاری انقلاب دانست و گفت: امنیت پایدار نظام ما و اقتدار حاکم بر مرزهای جمهوری اسلامی مرهون وحدت شیعه و سنی است و به همین دلیل دشمنان همیشه درصدد برهم زدن این وحدت هستند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی افزود: اختلاف افکنی حربه دشمنان نظام و انقلاب است که با روش‌های مختلف به آن دست می‌زنند اما مردم ما دیگر هوشیار شده و فریب این ترفندها را نمی‌خورند.

وی وحدت را رمز بقای نظام عنوان کرد و اظهار داشت: تأثیر تعیین‌کننده انسجام و وحدت ملی در موفقیت‌های چهار دهه اخیر از تجربه‌های جمهوری اسلامی است بنابراین باید از این تجربه موفق در اداره کشور استفاده کرد.

در این مراسم که در مجتمع طلاییه مهاباد برگزار شد فرماندار، امام جمعه و شماری از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و عشایر غیور منگور این شهرستان نیز حضور داشتند.

۶۱۸۵/۲۰۹۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...