تلاش آشکار دشمن افزایش ناامنی در کشور است


تلاش آشکار دشمن افزایش ناامنی در کشور است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با بیان اینکه تلاش آشکار دشمن، افزایش ناامنی در کشور است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تنها در هنگام تخریب و ناامنی از مردم ما اظهار حمایت می‌کنند در حالی که هم‌اکنون شدیدترین تحریم‌ها علیه ملت ایران را اعمال کرده‌اند.

ماموستا عبدالسلام امامی در آیین نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: استکبار جهانی با تحریم دارو حتی به بیماران ما هم رحم نمی کند و اکنون جای سوال دارد چرا در حمایت از کسانی که ناامنی را در جامعه بوجود آورده‌اند، اظهار همدردی می‌کند.

وی ناامنی را بسیار خطرناک‌تر از فقر و گرانی دانست و افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در کشور ما به بهانه‌های مختلف استفاده می‌کنند، اما هوشیاری مردم بابصیرت ایران اسلامی نشان داد که نقشه‌های آنها مثل گذشته از پیش شکست خورده است.

امام جمعه مهاباد ضمن انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی در خصوص اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: افزایش نرخ بنزین به خودی خود برای مقابله با قاچاق و مصرف بی‌رویه طرح خوبی است اما باید برای مردم تبیین شود که درآمد حاصل از آن به طور مستقیم به آنان برمی‌گردد.

ماموستا امامی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه نیز باید برای همه یکسان باشد و مردم احساس کنند که شرایط تحریم و گرانی برای همه و به یک اندازه است.

امام جمعه مهاباد همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یعنی عشق و شور که با یک اشاره رهبر انقلاب در جبهه‌های جهادی، فرهنگی و دفاع از میهن حضور پیدا می‌کند و همه معادلات عددی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می‌سازد.

وی افزود: امروز بسیج با بهره‌گیری از رهنمودهای عمیق و دقیق رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر تجارب ارزنده دفاع مقدس به یکی از زبده‌ترین، مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان تبدیل شده که تبدیل به الگویی برای بسیاری از کشورهای دیگر شده است.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین‌سوز سهمیه‌بندی شد و براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان تعیین شد.

به دنبال اصلاح قیمت بنزین در برخی از استان‌های کشور ناآرامی‌هایی به وجود آمد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازدید سرپرست اداره کل گمرک بازرگان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ماکو