پنج اثر پژوهشی جدید در تکاب رونمایی شد


پنج اثر پژوهشی جدید در تکاب رونمایی شد

مهاباد- ایرنا- پنج اثر تازه منتشرشده مدیران، معلمان و دبیران شهرستان تکاب در حوزه پژوهش با حضور جمعی از فرهنگیان رونمایی شد.

کتاب‌های «عوامل اجتماعی موثر بر مشارکت سیاسی» نوشته محمود زمانی، « فرا رُشد، دانش کنترل و مدیریت ذهن» نوشته محمد زوار، «مدیریت کلاس و یادگیری اثر بخشی» تالیف مشترک محمدعلی قاضیان و عبدالله عالی شیرمرد، «اختلال نارساخوانی» اثر مشترک پژوهشی حامد کریمی، بهروز عباسی، میلاد ابوالحسنی، حامد اسمعیلی و افسانه سمیعی و کتاب «تاثیر رسانه های آموزشی بر تدریس ریاضی» نوشته نسرین محمدی در این آیین معرفی شد.

فرماندار تکاب روز دوشنبه در آیین رونمایی از این آثار گفت: توسعه کشور با پژوهش‌های کاربردی محقق می‌شود و نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها باید در راستای بهبود امور و حل مشکلات مردم باشد.

محمود زمانی با تاکید بر اینکه برای بهترشدن روند رسیدگی به امور باید امر پژوهش در ذهن مدیران و مسوولان نهادینه شود، افزود: اندیشیدن، پژوهش و خلاقیت از اساسی‌ترین نیازهای توسعه کشور به شمار می‌رود از این رو باید آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید به این سمت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه علم یک نهاد اجتماعی برای رفاه بشریت است، ادامه داد: پژوهش کلید تعلیم و تربیت است و می توانیم با تکیه بر آثار پژوهشی نارسایی‌ها و نامطلوبی‌های موجود را تغییر دهیم.

همچنین در این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، از معلمان، دبیران و دانش‌آموزان برگزیده مسابقات علمی و صاحبان آثار پژوهشی تجلیل و قدردانی شد.

۲۴ تا ۳۰ آذرماه هرسال به نام هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۱۳ هزار دانش آموز و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر معلم دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ارتباط دانشگاه و شرکت پتروشیمی ارومیه تخصصی‌تر می‌شود