6 میلیون رزمنده مشمول دریافت کارت ایثار رزمندگان


رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح: حدود 6 میلیون رزمنده مشمول دریافت کارت ایثار رزمندگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما سرلشکر باقری در مراسم رونمایی از کارت ایثار افزود: اهدای این کارت به رزمندگان دفاع مقدس، به مرور انجام می‌شود و حدود ۳ سال زمان می‌برد.

وی گفت: با این کارت هویت همه رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز در دفاع مقدس حضور داشنه باشند، مشخص می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هر رزمنده‌ای که توفیق حضور بیش از ۴۵ روز در جبهه‌های حق علیه باطل را داشته باشد، مشمول دریافت کارت ایثار رزمندگان می‌شود.
سرلشکر باقری با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد با استفاده از برکات دفاع مقدس شاهد تحقق منافع ملی باشیم و افزود: کارت ایثار رزمندگان بر اساس اسناد راهبردی شورای خدمت‌رسانی به رزمندگان آماده شده است و همه رزمندگان ارتش، سپاه، بسیج، نیرو‌های انتظامی آن زمان، جهاد سازندگی و آحاد ملت را شامل می‌شود.
در مراسم رونمایی از کارت ایثار رزمندگان در ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی حضور داشتند.

ارائه تسهیلات به دارندگان کارت ایثار رزمندگان در بستر دولت الکترونیک

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کارت ایثار رزمندگان به‌عنوان یک سند ملی به بستر دولت الکترونیک متصل می‌شود و به دارندگان آن، خدمات و تسهیلات ارائه خواهد شد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع در حاشیه آیین رونمایی از کارت ایثار رزمندگان در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد : کارت ایثار رزمندگان یک سند ملی است.
امیر حاتمی ادامه داد: این کارت به بستر دولت الکترونیک متصل می‌شود و از طریق این کارت به رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز در جبهه‌ها حضور داشتند، خدمات و تسهیلات ارائه خواهد شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در حوزه رزمندگان شاهد کارت‌های متعددی هستیم، گفت: کارت ایثارگری رزمندگان طبق مصوبه سال ۹۴ دولت طرح‌ریزی و بر اساس برنامه پنجم به سند ملی تبدیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329