آموزش بازاریابی دیجیتال در همه شهرهای ایران


آموزش بازاریابی دیجیتال در همه شهرهای ایران

این‌روزها بدون شک دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کار، دانشجویان و کارشناسان بازاریابی و فروش در سراسر ایران، یادگیری اصولی دیجیتال مارکتینگ است. هر فردی که قصد راه اندازی کسب و کار در فضای آنلاین را دارد و یا قصد یادگیری مقدماتی تا پیشرفته بازاریابی آنلاین را دارد میبایست بر اصول دیجیتال مارکتینگ اشراف […]

این‌روزها بدون شک دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کار، دانشجویان و کارشناسان بازاریابی و فروش در سراسر ایران، یادگیری اصولی دیجیتال مارکتینگ است. هر فردی که قصد راه اندازی کسب و کار در فضای آنلاین را دارد و یا قصد یادگیری مقدماتی تا پیشرفته بازاریابی آنلاین را دارد میبایست بر اصول دیجیتال مارکتینگ اشراف داشته باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم با راه اندازی دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ بصورت مجازی و زنده، امکان برقراری مستقیم علاقه مندان در سراسر استان‌های ایران را با بهترین مدیران و مدرسان بازاریابی دیجیتال را فراهم نموده است. همچنین در پایان هر ویدیو امکان پرسش و پاسخ و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ فراهم شده و این امکان میتواند مزیت فوق العاده ای برای عزیزان در شهرها و استانهای دیگر مانند(مشهد، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، کرمانشاه، ارومیه، رشت، زاهدان و …) باشد.

مشاهده جزییات دوره آموزش مجازی بازاریابی اینترنتی



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رکود در بازار لوازم خانگی/ قیمت‌ها در سال جاری تغییر کرد؟