هشت شب؛ وعده لایو اینستاگرامی آذری جهرمی


هشت شب؛ وعده لایو اینستاگرامی آذری جهرمی

تهران- ایرنا- یکی از مسائلی که چند روزی است در صفحات اجتماعی وزیر ارتباطات مطرح می‌شود، شکایت از کندی شبکه تلفن همراه است. آذری جهرمی تصمیم گرفته نتایج به دست آمده از وضعیت کندی تلفن‌همراه را ساعت هشت امشب، در لایو اینستاگرام خود با مردم به اشتراک بگذارد.

محمدجواد آذری جهرمی از روزی که به عنوان وزیر ارتباطات معرفی شد و از مجلس رای اعتماد گرفت، حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی پر رنگ‌تر از قبل ادامه داد. او در گذشته نیز در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام فعالیت می‌کرد، اما از زمانی این فعالیت رنگ جدی‌تری به خود گرفت که به عنوان وزیر ارتباطات کارش را آغاز کرد. فرآیند پیگیری مطالبات مردمی از صفحات اجتماعی وزیر ارتباطات آغاز شد و به صفحات معاونان او نیز تسری پیدا کرد.

یکی از مراجع کنونی که درصدی از مطالبات مردم را دنبال می‌کند، همین صفحات اجتماعی است. وزیر ارتباطات که دریافته این تعامل به شکل خوبی جلو می‌رود، تصمیم دارد امشب در لایو اینستاگرام به توضیح مسئله‌ای بپردازد که این روزها موجب اعتراض کاربران شده است.

آذری جهرمی شب گذشته در توئیتر خود در این خصوص نوشت: در دو هفته اخیر شبکه تلفن همراه کند شده بود و شما از من دلایل آن را می‌پرسیدید، فردا شب ( امروز چهارشنبه) در پخش زنده اینستاگرام من برای شما علت‌ها رو توضیح می‌دهم.»

این از معدود دفعاتی است که یک مقام رسمی کشور از طریق یک شبکه اجتماعی مجازی پاسخ انتقادات مردمی را می‌دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دراکولا در آسمان، ترکیب ترسناک طوطی و کرکس/ عکس