آمار ناامیدکننده خط دفاعی بارسلونا(عکس)


آمار ناامیدکننده خط دفاعی بارسلونا(عکس)

بارسلونا با وجود پیروزی مقابل ویارئال باز هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا آمار فاجعه بار این تیم در خط دفاعی ادامه پیدا کند.

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد در هفته ششم لالیگا ویارئال رده هشتمی را از پیش رو بردارد تا به نوعی نتایج ضعیف اخیر خود را به فراموشی بسپارد. با این وجود این پیروزی از دو لحاظ به کام آبی آناری ها تلخ شد. موضوع اول مصدومیت دوباره لیونل مسی،فوق ستاره آرژانتینی این تیم بود که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و حالا احتمالا دو بازی حساس این تیم مقابل ختافه و اینتر را نیز از دست خواهد داد.

موضوع دیگری که در بازی دیشب باعث نگرانی و به نوعی ناراحتی هواداران بارسلونا شد، گل خوردن دوباره این تیم در برابر ویارئال و ناکامی در ثبت اولین کلین شیت فصل لالیگا بود.

آمار ناامیدکننده خط دفاعی بارسلونا(عکس)

تراشتگن در حالی فصل گذشته در 35 بازی لالیگایی موفق به ثبت 16 کلین شیت برای تیمش شده بود، که حالا و پس از گذشت شش هفته از رقابت های لالیگا نتوانسته حتی یک بار هم دروازه خود را بسته نگه دارد. تراشتگن دیشب هم نتوانست موفق به ثبت کلین شیت شود و با وجود پیروزی دو بر یک بارسلونا، روی شوت سانتی کاسورلا دروازه خود را باز شده دید.

با این همه نمی توان تنها عامل گل خوردن های پیاپی بارسلونا را افت دروازه بان آلمانی این تیم دانست. بارسلونا این فصل در خط دفاعی نیز بسیار متزلزل ظاهر شده است و اشتباهات فردی و تیمی آن ها در فاز دفاعی نیز دلیلی بر گل خوردن های پیاپی این تیم بوده است.

آبی اناری ها پس از گذشت شش هفته از لالیگا و در کمال تعجب با10 گل خورده در کنار ویارئال و بتیس صاحب بد ترین خط دفاعی لالیگا هستند. آن ها حتی از لگانس رده بیستمی نیز دو گل بیشتر دریافت کرده اند. اتفاقی که طی سالیان اخیر برای این تیم قدرتمند کاتالانی بی سابقه بوده است.

بارسلونا با پیروزی برابر ویارئال 10 امتیازی شد و موقتا به رتبه چهارم جدول لالیگا صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید