رامین رضاییان مدافع محبوب کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر زندگی لوکس و لاکچری را برای خود فراهم کرده است و حتی در پایان لیگ ستارگان قطر نیز در این کشور حضور دارد و با پست های خود در صحفه شخصی اش از کار و فعالیت خود خبر می دهد. در ادامه عکس های از این فوتبالیست پر حاشیه ایرانی را در نیک صالحی ببینید

عکس های جنجالی منشوری ستاره پرسپولیس با دختران + بیوگرافی و عکس

تیپ لاکچری رامین رضاییان در قطر

رامین رضاییان، یکی از پر سر و صداترین فوتبالیست‌ های ایران در چند سال اخیر به حساب می‌ آید، ستاره سمت راست خط دفاعی تیم ملی پس از اتمام لیگ ستارگان قطر همچنان در این کشور باقی مانده و تمرینات بدنسازی خود را به صورت انفرادی پیگیری می‌ کند.

زندگی در قطر حسابی با روحیه ملی‌ پوش کشورمان سازگار است، چرا که رضاییان از آن دسته از فوتبالیست‌ هایی به شمار می‌ رود که از زندگی لاکچری لذت می‌ برد.

عکس های جنجالی منشوری ستاره پرسپولیس با دختران + بیوگرافی و عکس

تیم الشحانیه قطر که رامین رضاییان در آن عضویت دارد و تمرینات و اردوی آماده‌ سازی پیش فصل را در ترکیه پشت سر می‌ گذارد، عصر‌ امروز در مسابقه‌ ای دوستانه مقابل تیم صبایل آذربایجان قرار گرفت.

استوری بازیکن تیم ملی

الشحانیه قطر که در نخستین بازی تدارکاتی مقابل سیبم‌ لتادا کامرون به برتری رسیده و در دیدار اخیرشبرابر برج بوعریریج الجزایر شکست خورده بود، امروز هم با وجود عملکرد خوب مدافع راست ایرانیخود نتوانست بازی با صبایل آذربایجان را با موفقیت پشت سر بگذارد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد

رضاییان که همانند دو بازی اخیرشان به طور ثابت و ۹۰ دقیقه در ترکیب الشحانیه قطر حضور داشته، امروز هم به طور کامل برابر صبایل آذربایجان بازی کرد و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

عکس های جنجالی منشوری ستاره پرسپولیس با دختران + بیوگرافی و عکس

رامین رضاییان در قطر

رضاییان مقابل صبایل آذربایجان یکی از گل‌ های خود را از روی نقطه پنالتی و دیگری را از رویضربه ایستگاهی به ثمر رساند؛ او در دیدار تدارکاتی برابر سیبم‌لتادا کامرون نیز از رویضربه آزاد گلزنی کرده بود.