فتنه 88 اوج نتیجه تاثیر شعارهای انحرافی بود/دستگاه قضائی را برای برخورد با مفسدین نظام اقتصادی کمک کنیم


فتنه 88 اوج نتیجه تاثیر  شعارهای انحرافی بود/دستگاه قضائی را برای برخورد با مفسدین نظام اقتصادی کمک کنیم

افروغی با تحسین و تقدیر از دستگاه قضا در برخورد با مخلان و مفسدین نظام اقتصادی کشور، گفت: نیاز است برای تحقق کامل اهداف و به نتیجه رسیدن تلاش های دستگاه قضا، همه به آنها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمد یوسف افروغی» ظهر امروز (5 مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لیکک، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس،به تبیین جایگاه ویژه و والای شهدا در جامعه پرداخت.

امام جمعه لیکک با بیان اینکه اگر ما ماقبل از دفاع مقدس به پهلوان های افسانه ای مانند رستم افتخار می کردیم، اکنون به شهدای حماسه ساز خود می بالیم، تصریح کرد: شهدای ما افسانه ها را به واقعیت تبدیل کردند.

وی از مردم خواست به وصایای شهدا عمل کنند و در راستای تحقق آرمان های شهدا گام بردارند و در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز ورود اسرای کربلا به شام، خاطرنشان کرد: در آن شرایط توهین ها، بی حرمتی ها و جسارت های زیادی به اسرا در شام شد، اما روشنگری های امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) فضا را به سختی برد که مجبور شدند اسرا را زودتر از موعد مقرر از شام خارج کنند.

افروغی با اشاره به نشست اعضای مجلس خبرگان رهبری و دیدار آنها با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار هم مجددا بر استفاده از نیروی جوان تاکید کرد.

امام جمعه لیکک اضافه کرد: با توجه به اینکه در بدنه دولت مسئولان مسن زیادی وجود دارد، لازم است دولت در این زمینه پوست اندازی کند.

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز، گفت: چند سالی است که عده ای با شعارهای انحرافی در فضای سیاسی به قدرت رسیدند که عواقب خطرناکی برای ما داشت؛ فتنه 88 اوج نتیجه تاثیر این شعارهای انحرافی بود.


افروغی با تحسین و تقدیر از دستگاه قضا در برخورد با مخلان و مفسدین نظام اقتصادی کشور، گفت: نیاز است برای تحقق کامل اهداف و به نتیجه رسیدن تلاش های دستگاه قضا، همه به آنها کمک کنند.

امام جمعه شهر لیکک با انتقاد از انگ زدن افراطی به انقلابی ها، گفت: این ترفند و حربه لیبرال هاست که نیروهای انقلابی را تخریب کنند.

وی در ادامه با اشاره به شتاب گرفتن آبرسانی به بهمئی از سد کوثر و آغاز پروژه احداث ایستگاه برق شهرستان، گفت: باید از تهمت سیاسی بپرهیزیم.

افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز، گفت: یکی از بی بدیل ترین سخنرانی های رئیس جمهور، سخنرانی در سازمان ملل بود که مواضع صریح رهبر و ملت و نظام ماست.

خطیب نماز جمعه بهمئی خاطرنشان کرد: سخنان رئیس جمهور که با عزت، افتخار و رعایت همه مصالح قرائت شد، باید تحلیل و تبیین شود.

وی ادامه داد: یکی از اساتید آمریکا که از نیروهای اتاق فکر این کشور علیه ایران و از ضد ایرانی ترین آنهاست، از روی ترس و جلوگیری از آبرو ریزی، مجبورند به کشور با اقتدار ایران تهمت بزنند؛ در هر دو صورت هیمنه پوشالی آمریکا از بین رفت.

افروغی یادآور شد: این استاد آمریکایی اعتراف کرد که آمریکا در این معادلات شکست خورد و اعلام کرد که رهبر ایران در مواجهه با استکبار بی نظیر است.

امام جمعه شهر لیکک ضمن تاکید بر تداوم مجالس عزای حسینی در ماه محرم، گفت: هیئت های مذهبی قبل از تدارک سفر اربعین در این راستا برنامه ریزی کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم