گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه


گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه

هدف از برگزاری روز جهانی گردشگری افزایش توجه و آگاهی جامعه بین الملل به اهمیت گردشگری و تاثیر آن بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است. این سازمان در سال 2019 نیز طبق سنت هر ساله این روز را در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهرماه) و با شعار گردشگری و اشتغال: آینده ای بهتر برای همه جشن می گیرد.  سازمان جهانی گردشگری هر ساله با دعوت...

سازمان جهانی گردشگری (WTO) در سال ۱۹۸۰، روز ۲۷ سپتامبر را به دلیل نقش موثر گردشگری در رفع بسیاری از چالش ها و مشکلات جهانی، به عنوان روز گردشگری نامگذاری کرد.

هدف از برگزاری روز جهانی گردشگری افزایش توجه و آگاهی جامعه بین الملل به اهمیت گردشگری و تاثیر آن بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

این سازمان در سال ۲۰۱۹ نیز طبق سنت هر ساله این روز را در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهرماه) و با شعار "گردشگری و اشتغال: آینده ای بهتر برای همه" جشن می گیرد.

سازمان جهانی گردشگری هر ساله با دعوت از افرادی از تمامی سنین و سابقه های مختلف، روز جهانی گردشگری را در بسیاری از کشورها و مقاصد گردشگری جشن می گیرد و امسال این رویداد مهم به میزبانی کشور هند و در شهر دهلی نو برگزار می شود.

در ایران نیز، شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، در روز ۶ مهرماه میزبان مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری خواهد بود که با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمع زیادی از فعالان گردشگری برگزار می شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جاهای دیدنی بندرگناوه در زمستان