کرمانشاه تشنه کار پژوهشی است


کرمانشاه تشنه کار پژوهشی است

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه برای حل بسیاری از مشکلات و حل مسائل تشنه کارهای پژوهشی است.

به گزارش ایرنا، «افشین کریمی» در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فن آوری و نوآوری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: مدیران برای دستیابی به توفیق و توسعه نیازمند مسیری روشن و نقشه راهی علمی هستند.

وی افزود: دانشگاه رازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید امور مربوط به استفاده از اعتبارات پژوهشی استان را در سال­جاری طوری پیش ببرند که فرصت کافی برای حضور پژوهشگران علاقه مند در رقابتی سالم برای ارائه طرح فراهم شود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته بخشی از بودجه پژوهشی استان برگشت خورد از مدیران مربوطه خواست که از تکرار این اتفاق جلوگیری کنند.

کریمی با اشاره به اینکه طرح­های پژوهشی باید در راستای نیاز دستگاه‌های اجرایی استان تهیه شود، گفت: امسال تلاش کرده ایم پنج محور را برای انجام طرح های پژوهشی استان تعیین کنیم تا اندیشمندان و پژوهشگران استان، پژوهش های خود را حول آنها تعریف کنند.

به گفته وی، این پنج محور شامل ارتقاء فضای کسب و کار، اقتصاد، حوزه اجتماعی، زیست محیطی و مهندسی فناوری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهارداشت: باید تا پایان آبان ماه فرآیند انتخاب طرح­ها نهایی شوند تا بتوانیم آنها را به محض باز شدن سامانه سمات ثبت و کد رهگیری را برای دریافت اعتبارات پژوهشی دریافت کنیم.

کریمی هفته قبل اعلام کرده بود که یک میلیارد تومان اعتبار طرح‌های پژوهشی استان در سال ۹۸ است که تا پایان سال جاری با اولویت طرح‌های نیمه‌تمام سال گذشته باید جذب شود.

۸۰۶۶/۹۶۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!