پیام مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تبریز به مناسبت روز آتش‌نشان


پیام مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تبریز به مناسبت روز آتش‌نشان

محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در پیامی فرا رسیدن هفتم مهر ماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: واژه آتش نشان یا امدادگر، مقدس ترین واژه یا اسم است که همیشه تداعی فرشته نجات را برای مردم دارد و جامعه او را مقدس و یک فرشته نجات می داند .

امروزه با توجه به بروز انواع آتش سوزی های کوچک و بزرگ و بالا بودن نرخ وقوع حوادث مختلف، نیروهایی به عنوان تیم های آتش نشانی و نجات سازماندهی شده اند که می بایست در زمان بحرانی در خدمت شهروندان قرار گیرند , امروزه در سایه بیداری این عزیزان است که ما در آرامش و اطمینان به سر می بریم .

این طلایه داران ایثارگر با استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه ای که در اختیارشان است سعی در خدمت رسانی به مردم را دارند. نباید فراموش کنیم که بسیاری از آتش نشانان در این راه متحمل آسیب های جبران ناپذیری در حین عملیات شده و به مقام شهادت نایل می شوند.

در یک کلام باید بگوئیم آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است و آتش نشانان طلایه داران عرصه ایثار هستند که برای نجات جان و مال مردم شبانه روزی در تلاش و کوشش هستند.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش تبریز ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور را از خداوند متعال خواستارم."

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه