تجهیزات آتش نشانی کرج روز آمد است


تجهیزات آتش نشانی کرج روز آمد است

کرج - ایرنا- شهردار کرج گفت : با اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری بخش عمده تجهیزات آتش نشانی این کلانشهر روز آمد شده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرج در پارک شهید چمران این کلانشهر باقدردانی از تلاش ها و زحمات امدادگران آتش نشانی اظهار داشت: امسال بخشی از تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتش نشانی کرج با وجود محدودیت های تحریمی خریداری شد.

شهردار کرج بیان داشت: در بحث تجهیزات و ماشین آلات گام های موثری برداشته ایم و به تازگی سه ایستگاه جدید امدادی نیز در کرج تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

کمالی زاده افزود: اکنون تعداد ایستگاه های آتش نشانی کرج به ۲۹ ایستگاه رسیده که به شاخص استاندارد نزدیک شده ایم.

وی گفت: شورا و شهرداری کرج موضوع آموزش آتش نشانان و ارتقای سطح توان عملیاتی آنها را در دستور کار قرار داده و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمدیساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز اظهار داشت : امسال ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به این سازمان اختصاص یافته که ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صرف هزینه های جاری و ۳۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزاتو ملزومات هزینه می شود.

وی گفت : از محل بودجه عمرانی ۸۰ درصد تجهیزات انفرادی و سایر امکانات مورد نیاز آتش نشانی کرج خریداری کرده ایم.

یساولی بیان داشت: تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی خریداری شده و سه ایستگاه جدید نیز در کرج تجهیز شده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ۴۵۰ نیروی آتش نشان دارد که ۱۵ نفر آنان بانوان هستند.

در حاشیه این مراسم تیم های امداد ونجات آتش نشانی کرج در ۲ بخش بانوان و مردان تمرین آمادگی و سقوط از ارتفاع را تمرین کردند.

همچنین در این مراسم که عزیزاله شهبازی استاندار البرز ، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) ، تعدادی از مدایران و فرماندهان نظام و انتظامی خانواده های آتش نشانان کرج حصور داشتند تعدادی از پرسنل آتش نشانی تجلیل شدند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات